Spotify rozwiesił billboardy z „postanowieniami” na rok 2018

Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku

Podobnie jak rok temu, w tym roku jeden z największych serwisów streamingowych, postanowił zadrwić ze swoich użytkowników, przygotowując kampanię, która podsumowuje to, co robiliśmy w świecie muzyki w 2017 roku.

Seria billboardów odsłania najbardziej wstydliwe i bezwstydne zarazem nawyki użytkowników Spotify. Myśleliście, że „wyczyszczenie” Waszej sekcji ostatnio słuchanych kawałków coś da? To się myliliście. Czy to Wy dodaliście 48 piosenek Eda Sheerana do playlisty Kocham Rudych?

Zobaczcie także, co przygotowało Spotify na podsumowanie 2016 roku.

Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku Billboard od Spotify wiszący na ścianie budynku

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News