Sonia Kashuk i jej „american dream”.

Zaczyna się banalnie – młoda Sonia przyjeżdża do Nowego Jorku w poszukiwaniu swojego „american dream”. Nie ma konkretnych planów, ma za to talent twórczy który sprawia, że wciąga ją branża mody. Kashuk zaczyna pracować jako makijażystka, ale choć jej nazwisko staje się coraz bardziej kojarzone, przed nią jeszcze długa droga.

Z czasem Sonia zaczyna coraz bardziej skupiać się na własnej marce. Zajmuje się nie tylko tworzeniem unikalnych formuł i sprowadzaniem najlepszej jakości składników, ale też opakowaniami, kształtami pędzli i innymi pozornie nie mającymi znaczenia szczegółami. Jednak to właśnie one w dużej mierze świadczą o tym, że marka Sonia Kashuk należy do luksusowych.

Kiedy ponad 15 lat temu Sonia zdecydowała się wprowadzić na rynek masowy, swoje luksusowe produkty uznała, że Target będzie do tego idealnym miejscem. Podobał jej się przede wszystkim ich innowacyjny styl i – jak widać – pod tym względem nic się nie zmieniło. Współpraca trwa nadal, a każdy jej kolejny dzień bynajmniej nie sprawia, że którakolwiek ze stron chciałaby ją kończyć.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


I właśnie tą okazję (czyli 15-lecie współpracy z Target) Sonia Kashuk postanowiła uczcić. Zaprosiła do współpracy 7 artystów – zarówno znanych jak i wschodzących – którzy zaprojektowali kolaże z kosmetykami Kashuk w roli głównej. Zobaczcie efekty tej kolaboracji!

Dilan Manahan

http://stylem.ag/1pWg2cj
http://stylem.ag/1pWg2cj

Jade Purple Brown

http://on.fb.me/1zYSuES
http://on.fb.me/1zYSuES

Joe Cruz

 http://stylem.ag/1pWg2cj
http://stylem.ag/1pWg2cj

Josh Millgate

http://on.fb.me/1zYSuES
http://on.fb.me/1zYSuES

Krystal M. Flores

http://stylem.ag/1pWg2cj
http://stylem.ag/1pWg2cj

Matt Lindsay

http://stylem.ag/1pWg2cj
http://stylem.ag/1pWg2cj

Tyler Spangler

http://on.fb.me/1zYSuES
http://on.fb.me/1zYSuES

Tekst | Małgorzata Mitura

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News