Zaczyna się banalnie – młoda Sonia przyjeżdża do Nowego Jorku w poszukiwaniu swojego „american dream”. Nie ma konkretnych planów, ma za to talent twórczy który sprawia, że wciąga ją branża mody. Kashuk zaczyna pracować jako makijażystka, ale choć jej nazwisko staje się coraz bardziej kojarzone, przed nią jeszcze długa droga.
Z czasem Sonia zaczyna coraz bardziej skupiać się na własnej marce. Zajmuje się nie tylko tworzeniem unikalnych formuł i sprowadzaniem najlepszej jakości składników, ale też opakowaniami, kształtami pędzli i innymi pozornie nie mającymi znaczenia szczegółami. Jednak to właśnie one w dużej mierze świadczą o tym, że marka Sonia Kashuk należy do luksusowych.
Kiedy ponad 15 lat temu Sonia zdecydowała się wprowadzić na rynek masowy, swoje luksusowe produkty uznała, że Target będzie do tego idealnym miejscem. Podobał jej się przede wszystkim ich innowacyjny styl i – jak widać – pod tym względem nic się nie zmieniło. Współpraca trwa nadal, a każdy jej kolejny dzień bynajmniej nie sprawia, że którakolwiek ze stron chciałaby ją kończyć.
I właśnie tą okazję (czyli 15-lecie współpracy z Target) Sonia Kashuk postanowiła uczcić. Zaprosiła do współpracy 7 artystów – zarówno znanych jak i wschodzących – którzy zaprojektowali kolaże z kosmetykami Kashuk w roli głównej. Zobaczcie efekty tej kolaboracji!
Dilan Manahan


Jade Purple Brown


Joe Cruz


Josh Millgate


Krystal M. Flores
Matt Lindsay


Tyler Spangler


Tekst | Małgorzata Mitura