Sofia Coppola stworzyła krótkometrażowy film dla Chanel, pokazujący ewolucję paryskiego domu mody

Czarno-białe kadry przedstawiające kobietę przy biurku

Sofia Coppola jako wieloletnia przyjaciółka domu mody Chanel nakręciła film, który jest swoistym hołdem dla marki, przedstawiając perspektywę reżyserki na temat jego ewolucji.

Film In Homage to Mademoiselle rozpoczyna się od dawnej reklamy Chanel z Catherine Deneuve, przechodząc następnie przez kolejne karty historii marki, w tym najbardziej popularne pokazy, jakie miały miejsce w ciągu ostatnich lat. W krótkometrażowym filmie pojawia się także Karl Lagerfeld ze swoimi muzami.

Łącząc słynne reklamy, kampanie i zakulisowe ujęcia z pracowni, film Coppoli trafnie podkreśla ewolucję Chanel, od marki założonej na początku XX wieku przez kontrowersyjną wówczas Coco Chanel, po wielomiliardową firmę, jaką jest marka dzisiaj.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


W filmie pojawiają się wszyscy, których moglibyśmy się spodziewać: Marylin Monroe, Kate Moss, Pharell, Lily-Rose Depp, Tilda Swinton, czy Jackie Kennedy. Muzykę do filmu stworzyła Grimes.

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News