Słodko zaprojektowane

Jeśli kiedykolwiek oglądaliście film „Czekolada”, niewątpliwie ślinka leciała Wam na samą myśl o spróbowaniu smaków, które komponowała główna bohaterka. Zobaczcie inne czekoladowe dzieła sztuki. Nie tylko ze względu na smak…

http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/chocolatexture-2/?erelease

Ideą przyświecającą nendo jest projektowanie przedmiotów codziennego użytku, które wzbudzałyby odczucie nazywane przez nich momentem „!”. Zaskoczenie, poczucie zetknięcia z czymś niezwykłym. Na francuskie targi designu Maison et Objet przygotowali ‘chocolatexture’, czyli edycję 9 czekoladek o wymiarach 26x26x26 mm i finezyjnych kształtach.

Zabawnie brzmiące nazwy poszczególnych czekoladek – takie jak „poki-poki”, „tubu tubu” czy też „zara zara” – są japońskimi nazwami oddającymi ich teksturę. Twórcy twierdzą, że różnica w formie przekłada się na odmienne doznania smakowe.

To nie pierwszy raz, kiedy marka eksperymentuje ze słodkimi materiałami. W 2014 roku zaprojektowali dla Häagen-Dazs lodowy tort, imitujący zimową wioskę zanurzoną w śnieżnym puchu. A gdyby jeden tort był niewystarczający… można było zakupić również czekoladowy most i połączyć parę wiosek.

http://www.nendo.jp/en/works/village-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/village-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/village-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/village-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/village-2/?erelease
http://www.nendo.jp/en/works/village-2/?erelease

tekst | Magdalena Sobolska


HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News