Sieć w puszce

„Web Popularity Products” to projekt artystyczny londyńskiego fotografa Valerio Loia. Seria zdjęć prezentuje media społecznościowe przedstawione w formie produktów spożywczych i umieszczone, między innymi towarami, na sklepowych półkach. Jak tłumaczy sam artysta. projekt jest wizją przyszłości, w której popularność w internecie, „lajki” i „followersów” kupić będzie można w każdym supermarkecie. 

A ty, co zjadłbyś na śniadanie? Kanapkę z uwielbianym przez wszystkich czekoladowym kremem Facebook, czy może danie instant prosto z Insta?

 

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


webproducts-1

webproducts-2

webproducts-3

webproducts-4

webproducts-5

webproducts-6

webproducts-7

webproducts-8

webproducts-9

webproducts-10

 

Więcej prac Valerio Loi znajdziecie na stronie artysty.

Foto  |  valerioloi.com

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News