Santa Lans

Najbardziej znane marki odświeżyły garderobę świętego. Czemu stary ma się wiecznie męczyć w czerwieni połączonej z białym puchem? Przecież pod koniec grudnia nie ma nikogo bardziej modnego niż on.

Mówią, że trendy powracają co jakiś czas, a przecież to właśnie on jest oczekiwany przez wszystkich dokładnie co roku. Oczywiście nie można odebrać mu ponadczasowości, ale co z elegancją i podążaniem za nowymi trendami? Lepiej się nie czepiać, w końcu zaprojektowanie kompletu, który sprawdza się od ponad tysiąca lat można nazwać modowym wizjonerstwem(przemilczmy, że to spece od marketingu Coli przyodziali go w czerwienie).

Skoro dostajemy od niego co roku tyle prezentów, studio Joint London postanowiło odwdzięczyć mu się za misterny trud obdarowywania. Jak wygląda Mikołaj? Hmm…na pewno inaczej. Raczej nie rozpoznalibyśmy go w tym stroju na ulicy, ale każdemu przecież raz na jakiś czas należy się urlop. Ten starzec to największy światowy celbryta, dlatego należy mu się luksus. Za pieniądze z kampanii reklamowej Coca-Coli mógłby zakupić wszystkie domy mody, ale nie jest chciwy, więc wystarczyło mu 9 setów od projektantów. Mikołaj pozbył się czerwonego przebrania i zamienił je na ciuchy takich marek jak: Acne, Kenzo, Hood by Air, Alexander Wang,Maison Martin Margiela, Marni, Raf Simons, Rick Owens czy Saint Laurent (Paris). Ciekawe, który projekt przypadł mu najbardziej do gustu, i w którym pojawi się na Wigilii. Stawiamy na pełną gangsterkę od Hood by Air.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


acne x santa wang x santa raf simons x santa martin margiela x santa rick owens x santa

zdjęcia | http://designerxsanta.com/

tekst | Monika Nowińska

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News