Najbardziej znane marki odświeżyły garderobę świętego. Czemu stary ma się wiecznie męczyć w czerwieni połączonej z białym puchem? Przecież pod koniec grudnia nie ma nikogo bardziej modnego niż on.
Mówią, że trendy powracają co jakiś czas, a przecież to właśnie on jest oczekiwany przez wszystkich dokładnie co roku. Oczywiście nie można odebrać mu ponadczasowości, ale co z elegancją i podążaniem za nowymi trendami? Lepiej się nie czepiać, w końcu zaprojektowanie kompletu, który sprawdza się od ponad tysiąca lat można nazwać modowym wizjonerstwem(przemilczmy, że to spece od marketingu Coli przyodziali go w czerwienie).
Skoro dostajemy od niego co roku tyle prezentów, studio Joint London postanowiło odwdzięczyć mu się za misterny trud obdarowywania. Jak wygląda Mikołaj? Hmm…na pewno inaczej. Raczej nie rozpoznalibyśmy go w tym stroju na ulicy, ale każdemu przecież raz na jakiś czas należy się urlop. Ten starzec to największy światowy celbryta, dlatego należy mu się luksus. Za pieniądze z kampanii reklamowej Coca-Coli mógłby zakupić wszystkie domy mody, ale nie jest chciwy, więc wystarczyło mu 9 setów od projektantów. Mikołaj pozbył się czerwonego przebrania i zamienił je na ciuchy takich marek jak: Acne, Kenzo, Hood by Air, Alexander Wang,Maison Martin Margiela, Marni, Raf Simons, Rick Owens czy Saint Laurent (Paris). Ciekawe, który projekt przypadł mu najbardziej do gustu, i w którym pojawi się na Wigilii. Stawiamy na pełną gangsterkę od Hood by Air.
zdjęcia | http://designerxsanta.com/
tekst | Monika Nowińska