Saint Laurent wprowadza do sprzedaży własne prezerwatywy i prezentuje odważną kampanię „The Love Affair”

Prezerwatywa w złotym opakowaniu

Wbrew pozorom, prezerwatywy sygnowane popularnymi logotypami marek modowych nie są czymś ani nowym, ani egzotycznym.

W 2017 swoje własne prezerwatywy wprowadziła marka Off-White. W tym samym roku byliśmy także świadkami współpracy Alexandra Wanga i firmy Trojan, czego wynikiem były również prezerwatywy oraz kampania mająca na celu promowanie bezpiecznego seksu #ProtectYourWang. A nie tak całkiem dawno, Vetements wysłał zaproszenia na swój pokaz SS20 w postaci prezerwatyw.

Teraz do tej listy dołącza także Saint Laurent, ze swoją własną, złotą prezerwatywą. Zła wiadomość dla wszystkich zainteresowanych jest taka, że gumki będą dostępne wyłącznie w paryskim sklepie marki Rive Droite.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Wraz z prezerwatywami swoją premierę miała także nieco sprośna kampania The Love Affair – stworzona przez Juergena Tellera i Anję Rubik z udziałem zupełnie nagiego Davida Alexanndra Finna.

Prezerwatywy są dostępne w sklepie stacjonarnym Saint Laurent, w cenie 2 euro za sztukę.

https://www.instagram.com/p/B263eNqg_8r/?utm_source=ig_embed

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News