Modelki nowej generacji są raczej bezproblemowe. Nie trzeba im płacić horrendalnych sum za kampanie reklamowe, wystarczy pewnie tylko kilka ciastek. Z mimiką też raczej mają ograniczone problemy. Dodatkowo, praca z nimi daje możliwość zaoszczędzenia na sztabie fachowców: od stylistów i wizażystów, po fryzjerów. Chyba Blazon odkryła nowy przyszłościowy rodzaj modelingu.
Projektantka Natasha Coverdale udowodniła, że ciekawa geometryczna grafika połączona z żywymi kolorami to ponadczasowe rozwiązanie, które sprawdza się w każdym sezonie.
Tropikalna paleta barw została sfotografowana w swoim naturalnym środowisku. Brytyjska marka znana jest z ekstrawaganckich projektów, które skonfrontowane są z zabawnymi, abstrakcyjnymi wzorami. Natasha swoje inspiracje czerpie ze sztuki modernistycznej i futurystycznej. Swoją markę założyła niedawno, ale zaznacza, że szaliki są dla niej detalem, którego wybór pokazuje kim naprawdę jesteśmy i jak się czujemy.
Na pytanie, która piosenka najlepiej podsumowuje kolekcję. Projektantka wskazała ,,Mini Skirt” Esquivel. Ta zabawna, elegancka estetyka lat 60 idealnie pasuje do marki Blazon.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
zdjęcia | blazon.myshopify.com
tekst | Monika Nowińska