Rihanna x Dior

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii „Secret Garden” Diora z Rihanną w roli głównej. Reklama to jedynie część tej współpracy – piosenkarka została pierwszą czarnoskórą ambasadorką domu mody. Czy jedna z największych światowych gwiazd muzyki pomoże marce poszerzyć grono klientów?

To już czwarta edycja nowej serii reklam Diora „Secret Garden”– piękne modelki, które prezentują  niesamowite suknie i inne eleganckie ubrania w klasycznych pałacowych wnętrzach. Teraz dołącza do nich Rihanna, piosenkarka od dawna uważana za ikonę stylu. Klip został nakręcony we francuskim Wersalu. Choć taka stylistyka na pozór nie pasuje do kontrowersyjnej artystki, Rihanna wygląda (przynajmniej na zdjęciach) naprawdę zjawiskowo.

6a00e54ef96453883401b8d1136267970c-640pi

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Jak twierdzi dyrektor generalny Diora, Sidnej Toledano, Rihanna od razu wiedziała, jak pracować w pałacowych wnętrzach. Twórcy kampanii wypatrzyli w piosenkarce ten szczególny rodzaj elegancji, a to co podoba im się w artystce najbardziej, to  jej nieprzewidywalność i  tendencja do zaskakiwania. Tym bardziej nie możemy doczekać się premiery tej reklamy.

Klip to jednak nie wszystko! Rihanna dołączyła niedawno do grona ambasadorek marki. Została tym samym pierwszą czarnoskórą twarzą w 69-letniej historii Diora. Artystka od dawna przestała się ograniczać do tworzenia muzyki i konsekwentnie rozbudowuje swoje modowe CV. Jest nie tylko stałą bywalczynią prestiżowych pokazów, ale swoich sił próbuje również jako projektantka – jak na przykład we współpracy z River Island czy Pumą. Pojawiła się też w kampaniach wielkich marek takich jak Gucci, Armani czy Balmain.

1120546

Jej nazwisko przyciąga –  Rihanna ma również ogromny zasięg w sieci i rzeszę fanów, którzy śledzą jej poczynania. O jej kolejnych modowych projektach i kampaniach rozpisują się media na całym świecie. Nawet stylizacyjne wpadki, takie jak „sukienka omlet” podczas tegorocznej MET GALA,  nie są w stanie odebrać jej tytułu ikony stylu. Dior na pewno doskonale wiedział co robi, gdy zapraszał gwiazdę do współpracy.

1120547

tekst | Aleksandra Barcz

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News