Reprezentuj klasykę!

Marka poszukuje modelki i modela, którzy zostaną twarzami zbliżającej się zimowej kampanii. Poza profesjonalną sesją zdjęciową, zwycięzcy akcji „Reprezentuj klasykę” mogą liczyć na wartościowe nagrody.

 reprezentujklasyke

W zaplanowanej kampanii pokazane zostaną nowe odsłony klasycznych modeli: damskiego Freestyle Hi w wersji Puff Boot i męskiego Classic Leather w wersji Mid Ripple WW. Całość będzie elementem globalnego projektu Reebok Classic pod nazwą tribes. Miejskie subkultury tworzą plemiona naszych czasów – każde z nich wyróżnia się odmiennym stylem, niepowtarzalnym slangiem i własną modą.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Unikalny charakter marki zaowocował pomysłem, aby twarzy zimowej kampanii szukać wśród ludzi z krwi i kości, omijając z daleka profesjonalne agencje. Casting Reprezentuj klasykę to poszukiwania autentycznych ludzi z własnym stylem, a nie kolejnej, tak samo wyglądającej modelki i jeszcze jednego, podobnego do innych modela.

Już w weekend 20 i 21 września w Arkadii każdy komu bliski jest styl Reebok Classic będzie mógł spróbować swoich sił. Para zwycięzców (1 dziewczyna i 1 chłopak) weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, której rezultaty będzie można oglądać w witrynach sklepów marki w całej Polsce. Dodatkową nagrodą są bony na zakupy w sklepach Reebok Classic, o wartości tysiąca złotych.

Casting będzie trwał przez cały dzień, a ogłoszenie wyników odbędzie się już 22 września na fanpage’ach Reebok Classic i KMAG oraz na facebookowej stronie wydarzenia  https://www.facebook.com/events/1478356059084362/?fref=ts

Z myślą o tych, którzy nie będą mogli pojawić się w Warszawie w dniu wydarzenia, organizatorzy przewidzieli możliwość udziału on-line. Na Instagram  można wrzucać swoje selfie i oznaczać je tagami #reprezentujklasyke i @reebokclassicpolska.

 (na podstawie materiałów prasowych)

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News