Reebok zaprezentował lokalną odsłonę Always Classic

Zdjęcie dziewczyny ubranej na sportowo i kadr ze zbliżeniem na buty

Najnowsza odsłona kampanii Reebok – Always Classic całkowicie opanowana została przez model Workout Plus. But, który z sal treningowych stał się kultowym elementem stylu streetwear. W lokalnej odsłonie kampanii Always Classic udział wzięli Julia Wieniawa, Gabriela Zalewska, Otsochodzi i Dmitri.

Po raz kolejny w kampanii Always Classic marka Reebok zaprosiła najbardziej autentyczne i inspirujące osobowości w celu definiowania pojęcia klasyki. Bohaterem kampanii jest kultowy model Workout Plus. But, który przeszedł drogę od modelu fitnesowego, po nieodłączny element ulicznego stylu.

Globalna kampania Workout Plus wsparta została przez rapera i miłośnika sneakerów Lil Yachty oraz artystkę R&B, tancerkę i aktorkę Teyane Taylor. W lokalnej odsłonie cyklu Always Classic znaleźli się Julia Wieniawa i Gabrysia Zalewska oraz Otsochodzi i Dmitri.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Śmiało można stwierdzić, że Julia Wieniawa to obecnie jedno z najgorętszych nazwisk w Polsce. Bardzo szybko skradła serca widzów i zyskała popularność, dzięki rolom w znanych serialach telewizyjnych. Wydając trzeci singiel, pokazała, że świetnie radzi sobie na rynku muzycznym. Młoda gwiazda nie zwalnia tempa i angażuje się w różnorodne projekty artystyczne. Współpracując z marką Reebok pokazuje, że ma swoje zdanie również w kwestii mody. Ostatnio Julia zadebiutowała również na dużym ekranie w dwóch produkcjach filmowych: Kobiety mafii i Kobieta sukcesu.

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze

 

Drugą bohaterką reprezentującą najnowszy model Workout Plus jest Gabriela Zalewska. To obecnie jedna z najpopularniejszych stylistek fryzur w Warszawie. Brunetka, która kocha blond włosy! Swoją przygodę z fryzjerstwem zaczęła, kiedy plotła lalkom pierwsze warkocze. Obecnie dba o to, co gwiazdy „mają na głowie”. Stale się rozwija, jest otwarta na nowe doświadczenia, a jej praca to przede wszystkim jej pasja. Obecnie pracuje nad otwarciem swojej pracowni fryzjerskiej.

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze

 

Bohaterem męskiej wersji modelu Workout Plus jest Otsochodzi. Jeden z najbardziej utalentowanych raperów młodego pokolenia, którego kariera nabrała zawrotnego tempa. Przełomowym momentem w jego karierze był album „7” dzięki któremu dał się poznać szerszej publiczności. Obecnie występuje na największych scenach muzycznych w Polsce m.in. Open’er Festival, Hip Hop Kempie, Polish Hip Hop TV Festival. Po dwóch dobrze przyjętych albumach przyszedł czas na nowe wyzwanie – długo wyczekiwany album „Nowy Kolor”, który ukazał się w 2017 roku.

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze

 

W kampanii odsłaniającej najnowszy model Workout Plus wziął również udział Dmitri – młody, utalentowany fotograf z zaledwie trzyletnim doświadczeniem, który ma już na swoim koncie współpracę z licznymi markami. To co wyróżnia jego prace to przede wszystkim subtelna gra światłem. Na jego Instagramie, który jest jednocześnie portfolio Dmitri dominują zdjęcia kobiet, street art oraz panorama miast. Nie da się ukryć, że to intrygująca postać, która w szybkim czasie zyskała szerokie grono fanów.

Kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć w pełnym rozmiarze

 

Model Workout Plus to uniwersalny but, który dopełni każdy zestaw. Niepowtarzalny wygląd zapewniają mu charakterystyczny pasek H-Strap oraz drobne detale w przedniej części i na pięcie buta.

Sesja zdjęciowa wykonana została przez Piotra Książka. Za produkcję odpowiada Hart Warsaw. Zdjęcia i stylizacje odzwierciedlają klimat street fashion. A czyste i kolorowe tło podkreślają postać i produkt. Cała kampania Always Classic zgromadziła osobowości, które nie boją się wyrażać siebie, a także wyznaczają trendy na całym świecie.

Wszystkie dostępne modele Workout Plus znajdziecie tutaj: reebok.pl/classic_workout

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News