Pszczoła została influencerką. Pieniądze z reklam przekaże na ochronę swojej społeczności

Pszczoła pozująca do zdjęcia

Jestem pierwszą pszczołą-influencerką – czytamy w opisie konta @bee_nfluencer, które od kwietnia zdążyło już zebrać ponad 100 tysięcy obserwatorów.

Pszczółka zamierza wspierać swoją społeczność przychodami z reklam, przekazując je na rzecz organizacji charytatywnej Bee Fund, prowadzonej przez Foundation de France.

We Francji każdego roku znika około 30% pszczelich rodzin. Chroniąc pszczoły, chronimy także nas samych – czytamy na stronie Bee Fund.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Konto pojawiło się na Instagramie, gdy Departament Rolnictwa USA stwierdził, że zawiesza zbieranie danych dotyczących spadku liczby owadów. Roczna ankieta departamentu zbierała dane na temat liczby pszczół miodnych w przeliczeniu na stan.

Mimo tego, kanał @bee_nfluencer trzyma fason, pokazując niesamowite przygody pszczoły- influencerki. Wszystkie pieniądze, które zarobię jako influencerka, przekażę na ochronę pszczół – czytamy przy jednym ze zdjęć.

Czytaj również: W Holandii dachy przystanków autobusowych zostały zmienione w „przystanki dla pszczół”
Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News