Pszczoła została influencerką. Pieniądze z reklam przekaże na ochronę swojej społeczności

Pszczoła pozująca do zdjęcia

Jestem pierwszą pszczołą-influencerką – czytamy w opisie konta @bee_nfluencer, które od kwietnia zdążyło już zebrać ponad 100 tysięcy obserwatorów.

Pszczółka zamierza wspierać swoją społeczność przychodami z reklam, przekazując je na rzecz organizacji charytatywnej Bee Fund, prowadzonej przez Foundation de France.

We Francji każdego roku znika około 30% pszczelich rodzin. Chroniąc pszczoły, chronimy także nas samych – czytamy na stronie Bee Fund.


Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍

Konto pojawiło się na Instagramie, gdy Departament Rolnictwa USA stwierdził, że zawiesza zbieranie danych dotyczących spadku liczby owadów. Roczna ankieta departamentu zbierała dane na temat liczby pszczół miodnych w przeliczeniu na stan.

Mimo tego, kanał @bee_nfluencer trzyma fason, pokazując niesamowite przygody pszczoły- influencerki. Wszystkie pieniądze, które zarobię jako influencerka, przekażę na ochronę pszczół – czytamy przy jednym ze zdjęć.

Czytaj również: W Holandii dachy przystanków autobusowych zostały zmienione w „przystanki dla pszczół”

https://www.instagram.com/p/BzIM3KNiqiE/

https://www.instagram.com/p/BzShjE6ibNb/

https://www.instagram.com/p/BzoGAjzCTpg/

https://www.instagram.com/p/BzifpaciKS-/

https://www.instagram.com/p/Bz0UZL3iIAy/

https://www.instagram.com/p/B0Gx-AhiFjC/

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News