Psia fotobudka, czyli czworonogi poszukujące nowego domu

Dwa zdjęcia biszkoptowo umaszczonego psa

Humane Society of Utah wpadło na genialną strategię, dzięki której swój dom znalazło już 10 tysięcy podopiecznych stowarzyszenia.

Tradycyjne portrety, nawet najsłodszych piesków, przestały już robić na ludziach wrażenie, dlatego Guinnevere Shuster postanowiła uatrakcyjnić oferty adopcji zwierzaków organizując im sesję w fotobudce. Zdjęcia te pełniej oddają osobowość pupili i zmieniły to, jak społeczeństwo postrzega psy ze schroniska. Silna obecność organizacji w social media wsparła ich działalność i spowodowała, że wzrosło zainteresowanie adopcją zwierzaków.

Koty jak na razie okazały się zbyt niecierpliwe przed kamerą, ale organizatorzy już planują kampanię z ich udziałem.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


FullSizeRender_9

FullSizeRender_10

FullSizeRender_8

FullSizeRender_2

FullSizeRender_1

FullSizeRender_7

FullSizeRender_6

FullSizeRender_4

FullSizeRender_5

FullSizeRender_3

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News