Projekt Packshot organizowany przez Answear. Prace finalistów

projekt packshot

Answear.com jest organizatorem konkursu Projekt Packshot. Właśnie zakończyła się jego 3. edycja! W tym roku konkurs rozgrywał się na niespotykaną dotąd skalę, bo aż w 7 krajach. W każdym z nich finaliści musieli zmierzyć się z wyzwaniem, jakim było kreatywne sfotografowanie biżuterii marki Swarovski. 

Projekt Packshot to konkurs polegający na stworzeniu pomysłowych i oryginalnych packshotów. Tegoroczna, 3. edycja rozgrywała się pod patronatem marki Swarovski. To właśnie zestaw biżuterii cenionego w świecie jubilerskim brandu trafił do dziesiątki finalistów wyłonionych spośród ponad 600 nadesłanych zgłoszeń w samej tylko Polsce. Uczestnicy konkursu musieli wykazać się pomysłowością, pasją oraz wyczuciem aktualnych trendów w modzie i designie. Poziom prac konkursowych wykonanych w ostatnim etapie był naprawdę wysoki. W tym roku eksperckie jury, w którym zasiadali: szef działu mody „ELLE” Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę w firmie Swarovski Heiko König, wyłoniło najlepszą trójkę.

MARIUSZ TOKAJUK

Zwycięzcy Projekt Packshot

Zwycięzcą 3. edycji Projektu Packshot został Mariusz Tokajuk – fotograf kochający pracę ze światłem, wizualne kontrasty i zadania specjalne. W jego ręce trafi nagroda główna, czyli publikacja zdjęć w magazynie „ELLE” oraz kurs fotograficzny u Marty Wojtal. Wyróżnienia zostały przyznane  Lindzie Parys oraz Darii Folcik. 125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu – mówi o swojej pracy jedna z wyróżnionych artystek, Linda Parys.

Sklep internetowy answear.com od lat wspiera młodych i początkujących artystów. Poprzez  różnorodne projekty stara się otworzyć drzwi do modowej kariery projektantom, fotografom, stylistom i wszystkim innym kreatywnym duszom. Publikacje zwycięskich prac, nawiązanie kontaktów z branżowymi mediami czy atrakcyjne nagrody (np. szkolenia i warsztaty) umożliwiają nowym talentom rozkręcenie swojej kariery. Przykładem działań marki jest właśnie Projekt Packshot. Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom. – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce answear.com. Setki zgłoszeń oraz wysoki poziom zwycięskich prac udowodniły, że w takie projekty warto inwestować – kto wie, ilu z tegorocznych finalistów za chwilę stanie się cenionymi nazwiskami w świecie mody?

Prace wszystkich finalistów konkursu można obejrzeć na stronie Answear – Projekt Packshot.


LINDA PARYS

Answear wspiera kreatywnych

Projekt Packshot to nie jedyna akcja Answear adresowana do środowisk twórczych. Marka ma na swoim koncie wiele takich projektów. Między innymi: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style, czy wiele innych. Marka skupia wokół siebie ludzi z pasją, którzy aktywnie współtworzą obraz otaczającego nas świata pop kultury. Takie podejście stanowi niezaprzeczalny wyróżnik Answear i silnie zaczyna plasować go w obszarze szeroko pojętego lifestylu. Zacieśniając więzi z młodymi fotografami, ilustratorami, typografami Answear stał się miejscem inspiracji dla swoich klientów a dla twórców młodego pokolenia mecenasem i promotorem talentów.

DARIA FOLCIK

O sklepie ANSWEAR.com

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór  ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. W ofercie posiadamy kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce.  ANSWEAR.com powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Po 3 latach sukcesów na polskim rynku, w 2014 roku ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji. W roku 2015 zostały uruchomione sklepy na Ukrainie i w Rumunii. Strategia ekspansji jest nieprzerwanie kontynuowana, czego dowodem jest otwarcie kolejnych sklepów na Węgrzech i Bułgarii.  Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych  inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Tekst i zdjęcia: Answear.com

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera