Projekt Packshot organizowany przez Answear. Prace finalistów

projekt packshot

Answear.com jest organizatorem konkursu Projekt Packshot. Właśnie zakończyła się jego 3. edycja! W tym roku konkurs rozgrywał się na niespotykaną dotąd skalę, bo aż w 7 krajach. W każdym z nich finaliści musieli zmierzyć się z wyzwaniem, jakim było kreatywne sfotografowanie biżuterii marki Swarovski. 

Projekt Packshot to konkurs polegający na stworzeniu pomysłowych i oryginalnych packshotów. Tegoroczna, 3. edycja rozgrywała się pod patronatem marki Swarovski. To właśnie zestaw biżuterii cenionego w świecie jubilerskim brandu trafił do dziesiątki finalistów wyłonionych spośród ponad 600 nadesłanych zgłoszeń w samej tylko Polsce. Uczestnicy konkursu musieli wykazać się pomysłowością, pasją oraz wyczuciem aktualnych trendów w modzie i designie. Poziom prac konkursowych wykonanych w ostatnim etapie był naprawdę wysoki. W tym roku eksperckie jury, w którym zasiadali: szef działu mody „ELLE” Marcin Świderek, znana fotografka gwiazd Marta Wojtal oraz dyrektor działu marketingu na Europę Środkowo-Wschodnią i Afrykę w firmie Swarovski Heiko König, wyłoniło najlepszą trójkę.

mariusz tokajuk 2 scaled Projekt Packshot organizowany przez Answear. Prace finalistówMARIUSZ TOKAJUK

Zwycięzcy Projekt Packshot

Zwycięzcą 3. edycji Projektu Packshot został Mariusz Tokajuk – fotograf kochający pracę ze światłem, wizualne kontrasty i zadania specjalne. W jego ręce trafi nagroda główna, czyli publikacja zdjęć w magazynie „ELLE” oraz kurs fotograficzny u Marty Wojtal. Wyróżnienia zostały przyznane  Lindzie Parys oraz Darii Folcik. 125-lecie marki Swarovski to celebracja historii i wkładu marki w rozwój definicji biżuteryjnego blasku. To nie tylko uczta dla oczu, ale dla wszystkich zmysłów. Stąd też zdecydowałam się przedstawić biżuterię w formie wykwintnego menu – mówi o swojej pracy jedna z wyróżnionych artystek, Linda Parys.

Sklep internetowy answear.com od lat wspiera młodych i początkujących artystów. Poprzez  różnorodne projekty stara się otworzyć drzwi do modowej kariery projektantom, fotografom, stylistom i wszystkim innym kreatywnym duszom. Publikacje zwycięskich prac, nawiązanie kontaktów z branżowymi mediami czy atrakcyjne nagrody (np. szkolenia i warsztaty) umożliwiają nowym talentom rozkręcenie swojej kariery. Przykładem działań marki jest właśnie Projekt Packshot. Projekt Packshot to bez wątpienia jeden z najbardziej kreatywnych i wymagających konkursów, jakie organizujemy. Cieszymy się, że z każdą edycją możemy dawać szansę kolejnym utalentowanym twórcom. – powiedział Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce answear.com. Setki zgłoszeń oraz wysoki poziom zwycięskich prac udowodniły, że w takie projekty warto inwestować – kto wie, ilu z tegorocznych finalistów za chwilę stanie się cenionymi nazwiskami w świecie mody?

Prace wszystkich finalistów konkursu można obejrzeć na stronie Answear – Projekt Packshot.

linda parys 2 scaled Projekt Packshot organizowany przez Answear. Prace finalistów
LINDA PARYS

Answear wspiera kreatywnych

Projekt Packshot to nie jedyna akcja Answear adresowana do środowisk twórczych. Marka ma na swoim koncie wiele takich projektów. Między innymi: Bitwa Stylistów, #CatchTheMoment, Manifest Your Style, czy wiele innych. Marka skupia wokół siebie ludzi z pasją, którzy aktywnie współtworzą obraz otaczającego nas świata pop kultury. Takie podejście stanowi niezaprzeczalny wyróżnik Answear i silnie zaczyna plasować go w obszarze szeroko pojętego lifestylu. Zacieśniając więzi z młodymi fotografami, ilustratorami, typografami Answear stał się miejscem inspiracji dla swoich klientów a dla twórców młodego pokolenia mecenasem i promotorem talentów.

daria folcik 3 scaled Projekt Packshot organizowany przez Answear. Prace finalistówDARIA FOLCIK

O sklepie ANSWEAR.com

ANSWEAR.com to pierwszy polski sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór  ubrań, butów i dodatków ponad 300 światowych marek. W ofercie posiadamy kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce.  ANSWEAR.com powstał w grudniu 2010 roku, a pełną parą ruszył w lutym 2011 roku. Po 3 latach sukcesów na polskim rynku, w 2014 roku ANSWEAR rozpoczął swoją działalność w Czechach i na Słowacji. W roku 2015 zostały uruchomione sklepy na Ukrainie i w Rumunii. Strategia ekspansji jest nieprzerwanie kontynuowana, czego dowodem jest otwarcie kolejnych sklepów na Węgrzech i Bułgarii.  Od początku swojej działalności sklep zyskał uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych  inspiracji, współpracując z trendsetterami, blogerami i ekspertami z branży mody. Na swoim koncie ANSWEAR.com ma także ponad 50 prestiżowych nagród i wyróżnień.

Tekst i zdjęcia: Answear.com

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News