Premiera kolekcji HEARTCORE: pięć pytań do Local Heroes

Dwie dziewczyny, jedna ubrana w czarną sukienkę, druga w czerwoną bluzę, stoją na tle piaskowych skał

Local Heroes zaprezentowało swoją najnowszą kolekcję. HEARTCORE to tęsknota do najntinsów – tamtejszej muzyki oraz mody. Za czym jeszcze tęskni ekipa LH i co chcą Wam powiedzieć na temat kolekcji?

Inspirację latami 90. widać nie tylko w napisach oraz grafikach, ale również w krojach, kolorach czy stylizacjach nowej kolekcji. Local Heroes odwołują się do swoich ulubionych gwiazd lat 90. i 2000 – takich jak Britney, Christina czy Mariah. Są również nawiązania do stylu dziewczyn z zespołu Spice Girls.

Kampania została zrealizowana w Australii przez Marisę Taschke. Marisa ma na koncie liczne współprace, w tym z Peppermayo czy Cheap Monday. Po tym krótkim wstępie, przed Wami 5 szybkich pytań do ekipy LH.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Tęsknota do lat 90. – to motyw przewodni Waszej kolekcji. Zacznijmy od muzyki: wymieńcie 5 kawałków z lat 90. i 2000 są Waszymi ulubionymi – do zapętlania w kółko?

Ciężko wybrać tylko pięć! Ale skoro musimy…

Zdecydowany klasyk, a również inspiracja do jednej z bluz z nowej kolekcji!

To również musiało się znaleźć na naszej liście – żadna lista piosenek 90’s i 2000 nie jest pełna bez czegoś od tych dziewczyn.

Po zobaczeniu naszej nowej kolekcji wszyscy na pewno zrozumieją czemu akurat ta piosenka. Układ z teledysku ćwiczyliśmy w biurze, projektując.

Nasza ulubiona wersja Christiny.

To powinna być przyśpiewka wszystkich dziewczyn. Wyjątkowo dobrze sprawdza się na imprezach.

Co z trendami modowymi, wiadomo – powracają, ale czego Wam brakuje najbardziej w dzisiejszej modzie z tamtych lat?

Brakuje nam obecnie luzu i dystansu, swobody. Zawsze podkreślamy, że robimy ubrania wygodne, ale też takie, w których każdy może się czuć dobrze i wygląda fajnie. Traktujemy 90’s trochę z przymrużeniem oka – wracamy do tamtych piosenek, do tamtych krojów, ale robimy to w nasz własny sposób, tak żeby te ubrania dalej wyglądały jak Local Heroes. Oglądając teledyski np. Destiny’s Child albo Britney widać totalnie szalone stylizacje i kolory – do tego również chcieliśmy trochę nawiązać w niektórych rzeczach.

Kampania była kręcona w Australii, efekty są wspaniałe, za co najbardziej cenicie współpracę z Marisą Taschke?

Po pierwsze dziękujemy! Marisa jest wspaniała – totalnie zrozumiała o co nam chodzi, o jaki styl. W sesję włożyła całą siebie – pomogła ze stylizacjami, znalazła lokalizację. Ma świetny kontakt z dziewczynami, którym robi zdjęcia – wyciąga z nich to, co najlepsze – to chyba widać na zdjęciach. Na pewno będziemy z nią jeszcze pracować w przyszłości.

Gdybyście mogli wybrać jedną, ulubioną rzecz z najnowszej kolekcji, która by to była?

Ciężko wybrać tylko jedną! Jednym z naszych faworytów jest na pewno kurtka – jest to zupełnie nowy dla nas krój, kurtka jest dwustronna i od dawna chcieliśmy zrobić taki model, Zdecydowanym hitem są dla nas koszulki BRITNEY, MARIAH i CHRISTINA – jesteśmy ciekawi, która znajdzie najwięcej zwolenników.

Co znaczy dla Was bycie heartcore?

To samo co bycie Local Hero! Dziewczyna heartcore to taka, która lubi się bawić, czuje się dobrze ze sobą, ma dystans do świata i lubi mieszać style. Czasem ma ochotę założyć coś kolorowego, a czasem jest bardziej spokojna. Jest odważna i pewna siebie.

Rozmawiała: Klarysa Marczak

Zdjęcia / Dyrektor Kreatywny: Marisa Taschke
Modelki: Jessica Roche, Sarah McEwan
Włosy i makijaż: Bridget Manning
Asysta stylisty: Kellee Aleman

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News