Prasa w dobie technologii: majowe GeekGoesChic ?

Grupa osób siedząca na krzesłach na sali

Powoli nadchodzi lato, jednak za nim poczujemy zew przyrody i wakacyjnych uciech, czas na kolejne spotkanie GeekGoesChic Fash&Tech. Tym razem, okrągłe, bo już dwudzieste spotkanie będzie poświęcone prasie w dobie technologii.

Czym jest prasa modowa w dobie internetu i nowych mediów? Tym właśnie pytaniem zajmą się prelegenci 20. GeekGoesChic Fash&Tech zainicjowanego przez Kasię Golę – nominowaną do tytułu Kobiety Roku Glamour Polska w kategorii Online (2016), autorkę docenionego przez WGSN Global Fashion Awards (2015) bloga GeekGoesChic.Co.

W trakcie spotkania wziętych pod uwagę zostanie kilka płaszczyzn związanych z tematem, takich jak: nowe modele biznesowe, wideo i content oraz influencerzy i dziennikarze. Partnerami Cyklu są Google i Allani.pl. A kogo będziemy mogli zobaczyć i posłuchać?

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Jan Ożarowski – CEO/co-founder w Snapstars – jego romans z internetami zaczął się dawno, dawno temu, jeszcze w erze MySpace’a i Grona, kiedy wraz z kolegą założył portal społecznościowy skupiony na wydarzeniach w Krakowie, where2B.org. Serwis działa prężne do dziś, również w kilku innych miastach i pod postacią aplikacji mobilnej. Nieco później Ożarowski dał się zauroczyć warszawskiemu Mordorowi, gdzie w strukturach Starcom MediaVest Group (dziś LiquidThread) współtworzył komunikację (zarówno 100% socialową, jak i wykraczającą w kampanie 360°) marek takich jak T-Mobile, Heyah, Coca-Cola, czy Link4. Kilkukrotnie wyróżniany za efektywne i efektowne aktywacje. Obecnie kieruje Snapstars – własnym startupem specjalizującym się w tworzeniu treści vertical video i wielokanałowych kampaniach influencer marketingowych.

Karolina Katarzyna Kur – ekspert ds. monetyzacji kanałów społecznościowych, szefowa działu Social Media, Edipresse Polska. W latach 2012-2016 związana ze spółką Cube Investments będącą właścicielem serwisu KWEJK.pl oraz jednego z największych w Polsce fanpage’y rozrywkowych, w której odpowiadała za performance treści produktów internetowych w kanałach społecznościowych. Współpracowała między innymi z: GOG.com (CD Project), Agorą, indaHash oraz wieloma innymi. Od roku 2015 związana z Edipresse Polska SA będącym jednym z czołowych wydawców pism kobiecych w Polsce, m.in. VIVA, Viva! Moda , gdzie wraz z Krzysztofem Mijakowskim stworzyła strukturę działu odpowiedzialnego za dystrybucję treści wszystkich produktów Edipresse Polska w kanałach społecznościowych, ich monetyzację oraz produkcję materiałów na potrzeby kampanii niestandardowych.

Karolina Wójcik – absolwentka komunikacji w modzie i studentka architektury. Na codzień prowadzi modowo urodowy kanał na YouTube VIVA-A-VIVA . Uwielbia podróże, modę, eksperymentowanie z makijażem oraz produkcje filmów – nawet tych bardziej serio. Karolina była naszą prelegentką już 2 razy. Po raz pierwszy w 2015, kiedy była świeżo upieczoną vlogerką. Od tego czasu ma wiele projektów za sobą, jej zasięgi urosły do setek tysięcy i zaprosiłam ją ponownie, aby opowiedziała o swoich doświadczeniach i o tym, jak wygląda praca z takimi markami jak Rossmann czy Rimmel London, o tym jak działa YouTube i jak wygląda branża influencerów z perspektywy influencerki.

Damian Sałkowski – zarządza Senuto, aplikacją do kompleksowego wsparcia działań SEO. Mistrz Polski SEO A.D. 2013. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych (PZU, Microsoft, Hochland, Zumi.pl, Sage czy IKEA) i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.

Mamy nadzieję, że zdążyliście się zapisać – widzimy się już 18 maja 2017 o 19:00 w warszawskiej siedzibie Googla! Więcej informacji znajdziecie na GGC Fash&Tech Wawa #20: press in the digital age.

Plakat promujący spotkanie GeekGoesChic

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News