Marka Adidas znana jest ze współpracy z największymi nazwiskami w świecie mody, takimi jak Rick Owens, czy Raf Simons, jednak ich najnowsza kolaboracja może wprowadzić nowe zasady w świecie mody użytkowej. Niemiecka firma właśnie zapowiedziała nową kolekcję we współpracy z Pradą.
Co dzieje się, gdy ikona mody miejskiej rozpoczyna współpracę z luksusową światową marką modową z najwyższej półki? To pytanie zadają sobie zarówno fani klasycznych sneakersów, jak i bywalcy Vitkaca. Na Instagramach obydwóch – Adidasa i Prady – pojawił się tajemniczy post przedstawiający torbę włoskiego lidera wśród luksusowych marek, w której widać dwa pudełka na buty, z charakterystycznych logo w trzy paski.
O nadchodzącej kolekcji nie wiemy wiele. Na stronie Prady czytamy, że założeniem tej współpracy jest zbadanie sfery dziedzictwa, technologii i innowacji, jak również konfrontacja ze współczesną wiedzą, poprzez niekonwencjonalną strategię. To enigmatyczne hasło również nie zdradza wiele. Jedno jest jednak pewne – kolekcja ma się ukazać w Polsce w grudniu tego roku.
https://www.instagram.com/p/B4jvSTdDWw5/
Tekst: Wiktor Knowski