Wsparcie i promocja marek, które rzemieślniczość mają wpisaną w DNA. Na tym właśnie polega najnowsza inicjatywa, która rusza już w maju pod nazwą Towarzystwo Handlowe. Wydarzenie to stworzone jest przez niewielkie filmy i manufaktury tworzące produkty i usługi, korzystając z pracochłonnych, tradycyjnych metod.
Agencja albo/albo we współpracy z Bulleit zrealizuje w maju wyjątkowy projekt pod nazwą Towarzystwo Handlowe. W centrum projektu znajdą się jednodniowe targi, które odbędą się w warszawskim Forcie Mokotów – imponującej, historycznej przestrzeni, od niedawna dostępnej dla warszawiaków.
Coraz więcej osób, szczególnie mężczyzn, szuka bezpretensjonalnych, funkcjonalnych produktów stworzonych z pasją. Jednocześnie kształtuje się nowa kategoria przedsiębiorców i inicjatyw, które odkrywają na nowo tradycyjne techniki rzemieślnicze. Chcemy stworzyć wydarzenie podczas, którego obie grupy będa mogły się spotkać. – mówi Wojtek Nosowski z agencji albo/albo, pomysłodawca inicjatywy.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Wśród wystawców, którzy spotkają się na 250m2 przestrzeni handlowej, znajdą się takie marki i twórcy jak: Mo61, delikatessen, Super Salon, Dawid Ryski, Edward, Neonlove czy Pan Drwal. Podczas imprezy spotkać będzie można firmy zajmujące się m.in. rzemieślniczą produkcją nart, toreb skórzanych, przyborów do golenia, przyborów do pracy. Łącznie w Towarzystwie Handlowym bierze udział prawie 30 marek i twórców z Polski.
Nasza działalność w stu procentach opiera się na pasji i szacunku do surowców, z których produkujemy narty. Cieszę się, że powstała taka inicjatywa, która docenia twórców jak my i rozumie, czym jest współczesna rzemieślniczość. – mówi Szymon Girtler, założyciel marki Monck Custom.
Bulleit to powstała w latach 80. XX wieku w Kentucky rzemieślnicza marka bourbonu. Przedsiębiorstwo, choć należy dziś do Diageo, nadal prowadzone jest przez założyciela -Toma Bulleita.
Mamy nadzieję, że Towarzystwo Handlowe będzie równowagą dla wydarzeń targowych, które skierowane są albo do kobiet, albo nie wykazują szczególnej selektywności w doborze wystawców – dodają organizatorzy.
Więcej informacji o projekcie znajdziecie na stronie Towarzystwo Handlowe oraz na ich oficjalnym fanpage’u na Facebooku i Instagramie.