Poznajcie kobietę, która założyła firmę tworzącą bieliznę dla kurcząt

Dwa kurczaki w majtkach

Można powiedzieć, że w 2018 roku psy i koty to już niejedyne zwierzątka domowe, a zakres tego pojęcia się rozszerza. Oczywiście hodowaliśmy już papużki, ale coraz większy prym na salonach wiodą także… kurczaki.

Jeśli ktoś sceptycznie podchodzi do tematu, na wstępie zaznaczymy, że z kurczakiem można zbudować taką samą więź, jak z każdym innym zwierzęciem uznawanym dotychczas za domowe. Dlatego widok biegającego kurczaka po domu, nikogo nie powinien dziwić. Problem jest tylko jeden: kurczaki kilka razy dziennie robią kupki. Dopóki nie przeszkadza Wam ubrudzony dywan, nie ma problemu. Jednak pewna kobieta wpadła na pomysł, by stworzyć… majtki dla kurcząt.

Julie Baker, założycielka marki Pampered Poultry, któregoś dnia zobaczyła na YouTubie filmik przedstawiający domowego kurczaka biegającego po domu w malutkim pampersie. Pomyślała, że to wspaniały pomysł i zabrała się za tworzenie własnych projektów kurczęcej bielizny. Razem z córką zaczęła ten biznes 10 lat temu.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Potrzeba matką wynalazku, a moja córka zawsze lubiła przynosić do domu kurczaki i traktować je jak zwierzątka. Nigdy jednak nie przypuszczałyśmy, że nasz pomysł odniesie taki sukces.

Klienci Julie to zarówno entuzjaści posiadania kurczaka jako domowego zwierzątka, jak i ci, którzy opiekują się chorymi, rannymi ptakami.

Bielizna jest tworzona ręcznie przez grupę kobiet na Dominikanie, a projekty i wszelkie detale tworzy sama Julie w swojej pracowni w Claremont. Jesteście ciekawi, ile par kurczęcych majtek bohaterka artykułu sprzedaje? 1000 – 2000 miesięcznie. Majtki można spokojnie prać w pralce, a kurczaki mogą się cieszyć odkrywaniem domu swoich właścicieli, bez obaw, że coś zabrudzą!

 

 

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News