Powstała mocna kampania, która pokazuje, jak smartfony wpłynęły na relacje międzyludzkie

Trzy plakaty pod hasłem The More You Connect, The Less You Connect jednoznacznie określają zgubny wpływ smartfonów na relacje międzyludzkie.

Projektant Shiyang, pracujący dla agencji Ogilvy’s Beijing w Pekinie, stworzył kampanię reklamową, pokazującą, jakie miejsce w życiu współczesnego konsumenta zajmują smartfony. Projekt zleciło Centrum Badań Psychologicznych w Shenyang.

18076310-R3L8T8D-1000-CMG7Vro2TJ4Seria trzech plakatów pokazuje codzienne, domowe sytuacje, w których telefon stanowi barierę nie do przekroczenia, utrudnia, a wręcz uniemożliwia bezpośrednią rozmowę z bliską osobą. Obrazy są bardzo sugestywne, odwołują się bowiem do relacji intymnych, rodzicielskich i partnerskich, które zaburza ściana z telefonu. Sytuacja wydaje się absurdalna, gdyż głównym założeniem postępującej technologii komunikacyjnej powinno być ułatwianie kontaktu. W praktyce okazuje się jednak, że zbytnie przywiązanie do swojego smartfona, zaburza tą podstawową funkcję.

18076360-R3L8T8D-1000-nSmTyv3Tekst: Alicja Cembrowska

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera