Pick Me Up Festival

Tegoroczna edycja znakomitego londyńskiego festiwalu graficznego Pick Me Up ma nieco bardziej komercyjny charakter niż w zeszłym roku.

Pojawiło się wiele studiów na piętrze i galerii oferujących różne produkty poza wydrukami oraz nowa kolekcja Lazy Oaf. W ramach nowej sekcji „Pick Me Up Platform” ma odbyć się ponad 100 prezentacji i dyskusji, podczas których organizatorzy chcą zaangażować odwiedzających do rozmów na temat grafiki i aktualnych trendów designerskich. Sekcja „Selects” to punkt, w którym można obejrzeć zarówno gotowe prace wyeksponowane na ścianach ale także szkice, które przedstawiają proces powstawania dzieł. Te rzeczy warto zobaczyć.

2015_PickMeUp_Cunningham

2015_PickMeUp_GhaurabThakali

2015_PickMeUp_Judson


HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.

2015_PickMeUp_LauraCallaghan

2015_PickMeUp_process

2015_PickMeUp_SaraAndreasson

 

 

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News