Grupa dealerska Porsche Inter Auto otworzyła pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych na świecie Porsche Store, inaugurując tym samym nową erę w prezentacji i sprzedaży samochodów premium. Zlokalizowana w tętniącej życiem Elektrowni Powiśle „Stolica Marzycieli” to nie tylko salon samochodowy, ale przede wszystkim wyjątkowa przestrzeń, łącząca świat motoryzacji, biznesu, sztuki i mody.
Pierwszy polski Porsche Store
Porsche Store, zajmujący około 500 mkw. powierzchni, to miejsce, gdzie grupa dealerska Porsche Inter Auto wychodzi naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.
Nasz nowy koncept to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych miłośników motoryzacji. Zależało nam na tym, aby była to przestrzeń, w której każdy detal opowiada historię precyzji i designu marki Porsche, a nasi klienci mogli doświadczyć jej wszystkimi zmysłami
– mówi Vitali Berchmueller, dyrektor regionalny Porsche Inter Auto Polska.
W Porsche Store prezentowanych może być do pięciu samochodów marki, a także produkty lifestyle, w tym kolekcja zegarków Porsche Design Timepieces i odzież sygnowane logotypem marki. To odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów całościowym doświadczeniem marki premium.
To nie będzie tradycyjny salon samochodowy. Chcemy tworzyć hub biznesowy i kulturalny, do którego będziemy mogli zapraszać na wydarzenia łączące świat biznesu, sztuki czy mody. Nasza „Stolica Marzycieli” to miejsce dla osób, które mają odwagę marzyć i realizować swoje pasje
– dodaje Jacek Mikła, dyrektor salonu Porsche Centrum Warszawa Okęcie, należącego do grupy Porsche Inter Auto i zarządzającego nowym konceptem w centrum stolicy.
To nowe podejście do interakcji z klientem ma na celu budowanie długotrwałych relacji i tworzenie społeczności entuzjastów marki. Porsche Store będzie regularnie organizować ekskluzywne wydarzenia, prezentacje nowych modeli oraz spotkania z ekspertami z branży motoryzacyjnej i lifestyle’owej.
Strategiczne znaczenie dla rozwoju marki Porsche w Polsce
Porsche Store jest czwartym obiektem w Polsce i trzecim w Warszawie sygnowanym marką Porsche, należącym do grupy Porsche Inter Auto. Na tym jednak nie koniec, grupa zapowiada bowiem dalszą ekspansję.
Warszawa to dynamicznie rozwijający się rynek dla branży samochodów luksusowych i premium. Dlatego już teraz pracujemy nad kolejnym salonem na warszawskim Wawrze
– podkreśla Vitali Berchmueller.
Porsche Store, zarządzany jest przez doświadczony zespół z Porsche Centrum Warszawa Okęcie i stanowi uzupełnienie oferty tego salonu. Dzięki lokalizacji w centrum miasta, marka może teraz dotrzeć do nowych grup klientów, w tym młodych przedsiębiorców i entuzjastów nowoczesnych technologii.
Elektrownia Powiśle: idealne miejsce dla innowacji
Porsche Store został zaprojektowany z myślą o maksymalnym wyeksponowaniu wyjątkowego designu prezentowanych samochodów. Naturalne światło wpadające przez świetliki w suficie oraz precyzyjne oświetlenie zapewnione przez 200 reflektorów, umożliwiają wierne oddanie barw i detali każdego modelu. Nieprzypadkowy był również wybór Elektrowni Powiśle na lokalizację nowego konceptu.
Elektrownia Powiśle, z jej industrialnym dziedzictwem i nowoczesną aranżacją, doskonale komponuje się z wartościami marki Porsche. To miejsce, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością, a tradycja łączy się z innowacją. Nie mogliśmy wybrać lepszego miejsca dla naszego konceptu
– wyjaśnia Jacek Mikła.
Porsche Store to znaczący krok w rozwoju motoryzacji premium w Warszawie, który wzbogaci ofertę kulturalną i biznesową stolicy, a także nowy rozdział w historii marki Porsche w Polsce. Otwarcie nowego showroomu odbyło się 11 września, przy dźwiękach komponowanych przez JIMKA, czyli Radzimira Dębskiego, wieloletniego przyjaciela marki Porsche. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele Porsche Inter Auto Polska oraz Porsche Holding Salzburg. Gościem honorowym był Detlev von Platen, członek zarządu Porsche AG ds. marketingu i sprzedaży.