Kostium ochroniłby, gdyby tylko istniał. Specjalny strój dla surferów, miał w założeniu chronić przed zmianami klimatu, skutkującymi groźnym zanieczyszczeniem wód. Jednak okazało się, że jego kampania reklamowa okazała się środkiem do innego celu.
Fundacja Surfrider, razem z firmą Vissla, nakręciła reklamę kostiumu o nazwie The Rising Seas. Okazało się jednak, że strój nigdy nie istniał. Wszystko to było kampanią nawołującą Kongres Stanów Zjednoczonych do podjęcia działań przeciwko zmianom klimatu.
The Rising Seas Wetsuit może nie jest prawdziwy, za to zagrożenie dla oceanów z pewnością jest – mówią organizatorzy akcji. Do swoich sukcesów już mogą zaliczyć zakaz stosowania plastikowych torebek w Kalifornii, czy ochronę Oceanu Atlantyckiego przed odwiertami w celu wydobycia ropy.
Mamy nadzieje, że Kongres w końcu uwierzy w zagrożenie związane ze zmianami klimatu, a nie uzna go za kolejny fake news.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Tekst: Wiktor Knowski