Nowe twarze zimowej kampanii Reebok Classic

Udział w castingu można było wziąć na dwa sposoby: pojawiając się osobiście w warszawskiej Arkadii (tak zrobił Kuba) lub umieszczając na Instagramie swoje zdjęcie otagowane nazwą akcji #reprezentujklasyke (ten sposób wybrała Lea). Wyłonioną spośród ponad 500 kandydatów dwójkę postawił przed swoim obiektywem Łukasz Ziętek z agencji SHOOTME.

W nowej kampanii Reebok Classic pokazane zostały nowe odsłony swoich klasycznych modeli: damskiego Freestyle Hi w wersji Puff Boot i męskiego Classic Leather w wersji Mid Ripple WW. Kampania jest elementem globalnego projektu Reebok Classic pod nazwą tribes czyli plemiona. Miejskie subkultury tworzą plemiona naszych czasów – każde z nich wyróżnia się odmiennym stylem, niepowtarzalnym slangiem i własną modą.

Buty oraz ubrania są dostępne w sklepie Reebok w Arkadii (Warszawa), a także w sklepie stacjonarnych Worldbox oraz na online na worldbox.pl

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


reebok-polaroid-insta

reebok-polaroid-insta2

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News