Nowa reklama Moschino Barbie łamie wszelkie stereotypy

O czym myślicie, kiedy napotykacie nazwisko Jeremy’ego Scotta? Utalentowany projektant przeniósł włoską markę odzieżową na najwyższy szczebel, rozkochując w niej gwiazdy światowego formatu. Na jego pokazach modelki jeżdżą na rolkach, noszą blond peruki i uśmiechają się do każdego. Teraz przyszedł czas, aby przedstawić wam jego najnowszą kolaborację –  z samą Barbie!

To nie żart. Limitowana edycja Moschino Barbie już dawno się wyprzedała, projektant jednak postanowił wypuścić niecodzienną reklamę, która wywołała zarówno oburzenie, jak i niezaprzeczalny zachwyt. Cała afera opiera się na młodym modelu, niezwykle uroczym i uśmiechniętym, który wraz z dwiema dziewczynkami bawi się lalką Barbie.

Moschino-Barbie-4

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Według niektórych jest to nadzwyczaj nieodpowiednie, ponieważ Barbie kojarzą się wyłącznie jako zabawka dla dziewczyn. Momentalnie pojawia się problem Gender i staroświeckich stereotypów, 8-letni chłopiec jednak w żadnym wypadku nie jest przerysowany. Na dodatek, jest to pierwsza taka reklama na świecie, gdzie inna płeć niż damska, reklamuje typowo dziewczęcą rzecz. A gdyby tak wrócić na chwilę do czasów dzieciństwa i przypomnieć sobie, że nasi bracia również bawili się z nami lalkami? Już nie wydaje się takie dziwne, prawda? Zachęcamy do obejrzenia tej przeuroczej reklamy i przekonania się samemu. Gwarantujemy, że ta melodia zostanie już z wami do końca dnia.

Boy-in-Barbie-Moschino-commercial

tekst | Nicole Szczekocka

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News