Nowa reklama Moschino Barbie łamie wszelkie stereotypy

O czym myślicie, kiedy napotykacie nazwisko Jeremy’ego Scotta? Utalentowany projektant przeniósł włoską markę odzieżową na najwyższy szczebel, rozkochując w niej gwiazdy światowego formatu. Na jego pokazach modelki jeżdżą na rolkach, noszą blond peruki i uśmiechają się do każdego. Teraz przyszedł czas, aby przedstawić wam jego najnowszą kolaborację –  z samą Barbie!

To nie żart. Limitowana edycja Moschino Barbie już dawno się wyprzedała, projektant jednak postanowił wypuścić niecodzienną reklamę, która wywołała zarówno oburzenie, jak i niezaprzeczalny zachwyt. Cała afera opiera się na młodym modelu, niezwykle uroczym i uśmiechniętym, który wraz z dwiema dziewczynkami bawi się lalką Barbie.

Moschino-Barbie-4


Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍

Według niektórych jest to nadzwyczaj nieodpowiednie, ponieważ Barbie kojarzą się wyłącznie jako zabawka dla dziewczyn. Momentalnie pojawia się problem Gender i staroświeckich stereotypów, 8-letni chłopiec jednak w żadnym wypadku nie jest przerysowany. Na dodatek, jest to pierwsza taka reklama na świecie, gdzie inna płeć niż damska, reklamuje typowo dziewczęcą rzecz. A gdyby tak wrócić na chwilę do czasów dzieciństwa i przypomnieć sobie, że nasi bracia również bawili się z nami lalkami? Już nie wydaje się takie dziwne, prawda? Zachęcamy do obejrzenia tej przeuroczej reklamy i przekonania się samemu. Gwarantujemy, że ta melodia zostanie już z wami do końca dnia.

Boy-in-Barbie-Moschino-commercial

tekst | Nicole Szczekocka

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News