Wszystkim dobrze znana firma Gillette postanowiła zabrać głos w kwestii toksycznej męskości w czasach ruchu #MeToo. W najnowszej kampanii pada pytanie: Czy to naprawdę wszystko, co jako mężczyźni możemy zrobić?
Gillette: najlepsze dla mężczyzny. To hasło chyba każdy z nas kojarzy i przynajmniej raz, słyszał je, płynące z głośników telewizora. Teraz, marka postanowiła swoje 30-letnie motto przekuć w wyzwanie dla mężczyzn.
W informacji prasowej Gillette podkreśliło, że kampania zatytułowana We Believe, ma na celu wzięcie pod lupę zachowań związanych z toksyczną męskością, włącznie z przejawami bullyingu, molestowania i powiedzenia boys will be boys.
Gillette wierzy, że mężczyźni mogą być lepsi. Biorąc odpowiedzialność za swoje czyny, wspierając się, eliminując wymówki za swoje złe zachowanie i wspierając nowe pokolenie — powiedział prezes firmy Procter & Gamble. Marka wierzy, ze może pomóc kobietom w stworzeniu pozytywnych i długotrwałych zmian w zachowaniu mężczyzn.
Chociaż kampania zyskała już status wiralowej, to zgromadziła zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Ci drudzy, są oburzeni treściami, które zawiera spot, a upust swoim emocjom dają na Twitterze, pod hasztagiem #BoycottGillette.
Stranger Things to popularny serial amerykański stworzony dla Netflixa. Jego fabuła zaczyna się od zaginięcia…
BAPE po raz kolejny uderza w świat kina. Z myślą o swoich najmłodszych odbiorcach, firma…
Travis Scott wydaje się jedną z najważniejszych postaci ze świata show biznesu. Zwłaszcza jeśli mowa…
Wszyscy znają „Wehikuł czasu” i „Wojnę światów”, niewiele więc pożytku przyjdzie ze wspominania ich po…
Kiedy dochodzi do starcia mody i sportu, nie ma miejsca na przegranych. A z pewnością…
Warto przeszczepić co nieco z edukacyjnych obowiązków na wakacyjne przyjemności. Na przykład ponowną lekturę Gombrowicza.…