Najnowsza kampania Balenciagi to esencja VHS-owych lat 90. Kiepskie efekty, sztuczna gra aktorska i nowa kolekcja

Witajcie w wirtualnym świecie Balenciagi rodem sprzed kilku dekad. W najnowszej kampanii marka postanowiła przykuć naszą uwagę brzydkim, ale jakże efektownym powrotem do lat 90.

Kampania Balenciagi na lato 2019 przypomina vintage film akcji, włączając w to surrealistyczny scenariusz i kiepskiej jakości efekty specjalne. A do tego oczywiście to, co najważniejsze, czyli nowa kolekcja składająca się z ubrań, dodatków i butów.

Jak możecie zobaczyć w filmie powyższej, nowy sezon u Balenciagi przeniesie nas w mocno futurystyczne klimaty, szczególnie zwróćcie uwagę na prezentowane dodatki, jak przedziwne okulary, torby z logotypami czy kombinezony o stożkowym kroju.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News