Na pokaz

Jeśli chodzi o sprzedaż, odpowiednio ubrane manekiny i zaaranżowane wnętrze potrafią zdziałać cuda. Właśnie dlatego praca dekoratora w sklepie jest tak ważna.

Często jedna rzecz może znacząco wpłynąć na budżet marki – nie tylko pozytywnie, ale też negatywnie. Wpadki zdarzają się oczywiście każdemu, jednak zwłaszcza duże domy mody wiedzą, że na witryny nie warto szczędzić pieniędzy.

Sezon co prawda dopiero się zaczyna, ale jesienne kampanie są już w pełni. Zobaczcie, co postanowiły nam zaprezentować prestiżowe domy mody!

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


1. Gucci, Nowy Jork

http://bit.ly/1rKuSoJ
http://bit.ly/1rKuSoJ

2. Mulberry, Harrods, Londyn

http://bit.ly/Z5yJAf
http://bit.ly/Z5yJAf

3. Louis Vuitton, Nowy Jork

http://bit.ly/1B9Gdje
http://bit.ly/1B9Gdje
http://bit.ly/1rcES7X
http://bit.ly/1rcES7X

4. Christian Louboutin, Londyn

http://bit.ly/1tWBbEl
http://bit.ly/1tWBbEl

5. Prada, Nowy Jork

http://bit.ly/W5yzqF
http://bit.ly/W5yzqF

6. Armani, Nowy Jork

http://bit.ly/1B9Gkv9
http://bit.ly/1B9Gkv9

7. Cole Haan, Nowy Jork

http://bit.ly/1sWKDoH
http://bit.ly/1sWKDoH

Tekst | Małgorzata Mitura

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News