Warszawa. Kolebka nowych nurtów i stylów oraz stolica wszechstronności. 15 lat powstało tu PROSTO. Wytwórnia muzyki ”z blokowisk” spróbowała swoich sił w modzie. Z dobrym efektem. Marka, mocno wryła się w świadomość młodych Polaków, nie tylko tych bezpośrednio zainteresowanych nurtem hip-hopowym.
Oryginalna, nowatorska i na wskroś polska. Zarówno klasyczna, sportowa, jak i elegancka.
Prawie 6 lat temu w tym samym mieście powstał Mustache Warsaw. Startowali jako niewielkie modowe targi. Dziś, znani po prostu jako Mustache, przeobrazili się w dużą platformę sprzedażową.
Z miejskim życiem nierozerwalnie wiążą się wakacje. Lato w mieście kojarzy się z dzienną aktywnością i wieczornym chillem nad wisłą, skąd często młodzi projektanci czerpią inspiracje. Tak narodziła się współpraca Mustache X PROSTO. Mini kolekcja o nazwie FLAVIUS-VISTULA-VARSAVIA, to zestaw ubrań, dodatków i akcesoriów, które doskonale wpisują się w urbanistyczny i letni styl życia.
Motywem przewodnim kolaboracji Mustache X PROSTO są wpływy marinistyczne. Ale grafika romansu rybaka z syreną, to też ukłon w stronę innego stylu. Kolekcja nawiązuje bowiem do sgrafitto, malarskiej techniki dekoracyjnej, mocno kojarzonej z warszawskim Mariensztatem. Autorem ilustracji jest znany warszawski tatuażysta Doman ze Stara Baba Tattoo. Nie dajcie się jednak zwieźć wizerunkowi rybaka – to nie wczasy nad morzem. W mieście w końcu też są ryby do złapania i plaże do zapełnienia.
(na podstawie materiałów prasowych)