Modowo-technologiczne spotkania GGC Fash&Tech wracają

24 września, po wakacyjnej przerwie, powraca cykl spotkań GGC Fash&Tech. Pierwsze wydarzenie odbędzie się w Google Warsaw, a tematem będzie sprzedaż w branży modowej.

Będzie to już szóste warszawskie wydarzenie z cyklu. GGC Fash&Tech odbędzie się 24 września o godzinie 19:00 w warszawskiej siedzibie Google. Poprzednie wydarzenia poświęcone były prasie modowej, startupom, marketingowi, wearables czy AGILE fashion. Tym razem tematem przewodnim będzie RETAIL. Uczestnicy rozmawiać będą o tym jak sprzedawać modę przy pomocy nowych technologii oraz jaka będzie przyszłość sprzedaży w ogóle. Spotkanie jest szczególnie dedykowane młodym, polskim projektantom.

Uczestnicy będą mieli okazję porozmawiać z praktykami z MasterCard, Allegro, Google, Estimote czy Simple CP. Organizatorem spotkania jest GeekGoesChic.Co. Partnerami cyklu są Allegro oraz Google Polska, partnerem spotkania jest również MasterCard

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


—To, że giganci jak Allegro czy Google wspierają moją inicjatywę jako partnerzy, jest dowodem na to jak duży potencjał mają młode polskie marki na rynku międzynarodowym. Dla nas jest jasne, że mamy niesamowite możliwości, a moją osobistą ambicją jest sprawienie, aby Polska branża – poprzez używanie nowych technologii – nauczyła się myśleć globalnie i odnosić sukcesy w takiej właśnie skali — mówi Kasia Gola, blogerka, inicjatorka i organizatorka spotkań.

ggc cover meetup

Aby wziąć udział w wydarzeniu należy zapisać się na stronie: http://goo.gl/forms/mkHOKzxPbD.

Zapisy trwają do 16 września, do godziny 23:59. Agenda dostępna będzie na stronie Wydarzenia: https://www.facebook.com/events/410601362470568/.

GGC Fash&Tech Wawa#6: RETAIL

Data: 24 września 2015, godzina: 19:00. Miejsce: Google Polska, Warsaw Financial Center, VII p, Sala: TechTalk. Emilii Plater 53, Warszawa

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News