Miquela: influencerka, która wbrew pozorom nie jest człowiekiem

Trzy dziewczyny pozujące do zdjęcia

Czy wkraczamy powoli w nową erę, gdzie roboty i inne humanoidalne maszyny, zastąpią prawdziwych ludzi? Na to wychodzi. Nie, Miguela nie jest robotem.

Miquela Sousa ma 19 lat i jest influencerką w Los Angeles. Jest pół Brazylijską – pół Hiszpanką, która niedawno została twarzą streetwearu. Co w takim razie nie tak? Chyba zapomnieliśmy dodać, że Miquela jest awatarem.

Jednak to nie przeszkodziło jej – a raczej jej twórcom (trudno stwierdzić), by bywać na prestiżowych wydarzeniach, spacerować z celebrytami, czy nawet wydać własną muzykę. A także, by zbudować ponad 500 tysięczną bazę fanów na Instagramie.


Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍

Czytaj również: Czy jesteśmy gotowi na zrobotyzowany świat?

https://www.instagram.com/p/BZDPmDTltgK/?taken-by=lilmiquela

Wolę być określana mianem artystki, czy wokalistki – czymś, co określa to, czym się zajmuje, a nie to, kim jestem – mówi Miguela.

Jesteście nieco przerażeni? My również. Na dowód powyższego, dorzucamy Wam kilka fotografii dziewczyny-awatara. Więcej zobaczycie na jej Instagramie!

https://www.instagram.com/p/Be_tLsqF6aw/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Be31AW1lWgm/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Be1ib0TFENT/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Beyj3e_lDxN/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Be023XOl72J/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/BejVaj1l74e/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/BeT0HN4lKyq/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Bd6RslJl5rS/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Bcu9yoSl5JR/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/BbxXidMF9h4/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/BbkvX3LF_DR/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/BbNm9PxF15t/?taken-by=lilmiquela

https://www.instagram.com/p/Ba-nC8vF8eU/?taken-by=lilmiquela

Oceń artykuł. Autor się ucieszy

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News