Miłość do Muzyki

W 2014 roku odbędzie się  już piąta edycja białostockiego festiwalu Original Source Up To Date, który zasłynął przede wszystkim z przewrotnego podejścia do budowy line – upu oraz nieoczywistej promocji. Kolejny film reklamujący event nosi tytuł „Miłość do Muzyki”, ale jego intencje lekko różnią się od dotychczasowych.

Poprzednie produkcje festiwalowe, np. „Takie coś jest możliwe tylko w Białymstoku”, czy te z postacią Cinka w roli głównej, to tylko niektóre z punktów na planie promocji festiwalu, w ramach której organizatorzy naliczyli rekordowe 3 miliony wyświetleń na portalu YouTube.


Kultura to nie wyścigi, dlatego nadszedł czas na chwilę refleksji. Usiądźcie spokojnie i obejrzyjcie, co do powiedzenia ma nasz nowy przyjaciel, nakręcony przez prawdziwego amatora, Damianka. Czym byłaby promocja festiwalu  bez charakterystycznego dla organizatorów dystansu?

(na podstawie materiałów prasowych)

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News