Miłość do Muzyki

W 2014 roku odbędzie się  już piąta edycja białostockiego festiwalu Original Source Up To Date, który zasłynął przede wszystkim z przewrotnego podejścia do budowy line – upu oraz nieoczywistej promocji. Kolejny film reklamujący event nosi tytuł „Miłość do Muzyki”, ale jego intencje lekko różnią się od dotychczasowych.

Poprzednie produkcje festiwalowe, np. „Takie coś jest możliwe tylko w Białymstoku”, czy te z postacią Cinka w roli głównej, to tylko niektóre z punktów na planie promocji festiwalu, w ramach której organizatorzy naliczyli rekordowe 3 miliony wyświetleń na portalu YouTube.

Kultura to nie wyścigi, dlatego nadszedł czas na chwilę refleksji. Usiądźcie spokojnie i obejrzyjcie, co do powiedzenia ma nasz nowy przyjaciel, nakręcony przez prawdziwego amatora, Damianka. Czym byłaby promocja festiwalu  bez charakterystycznego dla organizatorów dystansu?

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


(na podstawie materiałów prasowych)

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News