W 2014 roku odbędzie się już piąta edycja białostockiego festiwalu Original Source Up To Date, który zasłynął przede wszystkim z przewrotnego podejścia do budowy line – upu oraz nieoczywistej promocji. Kolejny film reklamujący event nosi tytuł „Miłość do Muzyki”, ale jego intencje lekko różnią się od dotychczasowych.
Poprzednie produkcje festiwalowe, np. „Takie coś jest możliwe tylko w Białymstoku”, czy te z postacią Cinka w roli głównej, to tylko niektóre z punktów na planie promocji festiwalu, w ramach której organizatorzy naliczyli rekordowe 3 miliony wyświetleń na portalu YouTube.
Kultura to nie wyścigi, dlatego nadszedł czas na chwilę refleksji. Usiądźcie spokojnie i obejrzyjcie, co do powiedzenia ma nasz nowy przyjaciel, nakręcony przez prawdziwego amatora, Damianka. Czym byłaby promocja festiwalu bez charakterystycznego dla organizatorów dystansu?
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
(na podstawie materiałów prasowych)