Nikt nie zaprzeczy, że włoskie jedzenie jest przepyszne. Jednak, jak się okazuje, nie wszyscy darzymy je tak wielką sympatią z tych samych powodów.
OnePoll przeprowadziło w ostatnich dniach badanie na 2000 dorosłych. Ankieta, sponsorowana przez włoską firmę spożywczą Napolina, wykazała, że prawie 3/4 millenialsów jako swoją ulubioną wybrało włoską kuchnię.
Okazuje się jednak, że w tej miłości do włoskiej kuchni wcale nie o smak chodzi, lecz o… lajki. Mniej więcej 1 na 10 millenialsów przyznał, że lubi włoskie jedzenie, ponieważ jest instagramowe. Niektórzy nawet dodali, że podoba im się to, jak łatwiej przy włoskiej kuchni sprawić, by danie wyglądało dobrze na zdjęciu w porównaniu z innymi kuchniami. Wyniki badań pokazały także, że przeciętny millenials, wstawia na swój Instagram trzy razy w miesiącu zdjęcie włoskiego jedzenia.
Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
A jako najbardziej instagramowe włoskie danie, została uznana, jak możecie się domyślać z tytułu – pizza. Aż 41% ankietowanych stwierdziło, że jest to najsmaczniejsza wizualnie rzecz do publikowania w mediach społecznościowych.
No cóż, przeglądając Instagram, trudno się z tym nie zgodzić.