Masz marzenia? Kruger&Matz pomoże ci je spełnić

Masz pasję? Robisz coś niezwykłego? Daj się znaleźć.  Po ogromnym sukcesie pierwszej edycji „It’s your life, just take it”, z początkiem czerwca rusza druga odsłona tej kampanii. I tym razem Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz wyruszy w Polskę, by poszukiwać ludzi, którzy potrafią dać z siebie dużo więcej. I nie boją się podejmować ryzyka i trudu, by spełniać swoje marzenia. Ludzi, którzy są dla Leszka inspiracją. Jeśli do nich należysz – zgłoś się do konkursu już dziś!

Kampania „It’s your life, just take it” powstała, by promować to, co w życiu jest naprawdę ważne i wartościowe. To pokazywanie ludzi, których życie jest pełne pasji, radości i spełnienia oraz inspirowanie innych do świadomego wybierania właśnie takiego stylu życia i wartości. Prawie dwa tysiące zgłoszeń, ponad siedemnaście tysięcy przejechanych kilometrów, trzydziestu pięciu półfinalistów i dziesięciu zwycięzców – te liczby robią wrażenie. Ubiegłoroczna edycja przyniosła zaskakującą różnorodność zainteresowań oraz dowód na to, że wśród nas jest mnóstwo pasjonatów, którzy nie boją się trudu i wyzwań stojących na drodze do realizacji własnych marzeń. I to właśnie to było motywacją dla Kruger&Matz do kontynuacji akcji w tym roku i otwarcia drzwi kolejnym osobom. Szansę na uzyskanie wsparcia i pomocy finansowej we własnych działaniach i pajsach ma każdy z was. Pomysł tej kampanii to autorskie dzieło Michała Leszka, twórcy marki Kruger&Matz.

Mariusz Kędzierski - rysownik

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


–Z ogromną satysfakcją patrzę na to jak uczestnicy edycji 2014, dzięki naszemu wsparciu, realizują swoje pasje i spełniają swoje marzenia. Jestem z nich bardzo dumny i cieszę się, że mam możliwość pomagać tym, którzy swoim sercem, zaangażowaniem i ciężką pracą pokazują, że kiedy naprawdę czegoś chcemy wszystko jest możliwe – przyznaje –W „It’s your life, just take it” poszukuję właśnie takich ludzi.

Głównym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie www.itsyourlife.pl. Zasady są proste. Aby wziąć w nim udział, należy wysłać film lub zdjęcie. Takie, na którym przedstawisz siebie i swoją pasję. Oprócz tego trzeba opisać swoją pasję w kilku słowach i uzasadnić, dlaczego jest ona tak ważna w życiu. Konkurs trwa do 23 września 2015 roku. W ciągu szesnastu tygodni tegorocznej edycji wyłonionych zostanie osiem osób, spośród których zostaną wybrane trzy, którym Kruger&Matz sfinansuje realizację marzeń.

Główna nagroda to 20 tysięcy złotych, a łączna pula nagród w tej edycji to 50 tysięcy. Ponadto dla fanów wspierających i głosujących w konkursie na swoich faworytów, ufundowano wiele produktów, takich jak designerskie słuchawki i nowoczesne smartfony. Jest więc o co walczyć!

Mateusz Wawrowski_konstruktor z klocków

I w tym roku do „It’s your life, just take it” zaangażowali się bokser Przemysław Saleta oraz Grzegorz „Iwan” Kucharczyk, instruktor skoków spadochronowych. To ludzie, którzy poprzez swoją determinację wielokrotnie udowadniali, że konsekwentne podążanie za pasją i wartościami pozwala osiągnąć w życiu szczęście i spełnienie. Podczas tej edycji zaprezentowane zostaną dwa inspiracyjne filmy dokumentalne z udziałem ambasadorów kampanii, w których opowiedzą o tym, jak pokonywali przeciwności losu i wytrwale walczyli oraz zdradzą życiowe lekcje. Ideę akcji mocno popierają także ubiegłoroczni finaliści: Dominika Orlik, która w ramach nagrody otrzymała nowy motocykl na motocrossowy sezon 2015, Janek „Ally” Strażyński, który już w sierpniu po wielu latach powróci do Japonii, będącej kolebką driftingu, by wziąć udział w najważniejszych zawodach z tej dziedziny, czy Mariusz Kędzierski, którego marzenie o wystawie swoich prac w Nowym Jorku spełni się jesienią.

Tomek Makowski - mistrz Muai Thai

Zobacz, co o pasji myślą uczestnicy pierwszej edycji kampanii „It’s your life, just take it”: https://youtu.be/B9DxzMvpB3k i nie wahaj się, zgłoś się już dziś, bo to twoje marzenia mogą się spełnić!

Więcej informacji na temat kampanii na stronie: www.itsyourlife.pl.

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News