Maseczka to must have. Możesz wierzyć w koronawirusa lub nie, ale, tak czy siak, maseczkę nosić musisz. Do wyboru jest zwykła biała, czarną lub … designerska!
Maseczka to towar deficytowy, który sprzedaje się jak świeże bułeczki ze względu na panującego koronawirusa. Od marca Ministerstwo Zdrowia nakazuje zasłaniać twarz w obawie przed zarażeniem się COVID-19. Wielu wydaje się, że pandemia już się skończyła, że wirus nie przenosi się latem, a Bill Gates chce nas zachipować. Wracając do rzeczywistości, to twarz trzeba zasłonić, inaczej policja wlepia kary. Słusznie? W przeciwieństwie do tego, co czytamy w internecie, takie są wskazania WHO – World Heath Organisation.
Świat mody nie śpi i wydaje się, że każdej sytuacji wyniucha biznes. Dlaczego więc najmodniejszym akcesorium sezonu nie miałaby być właśnie maseczka, za którą zapłacimy krocie. Niektórzy projektanci postawili na zero waste i resztki tkanin, które pozostały z szycia ubrań, inni stworzyli maseczki z wielkim logo swojego brandu. Warto pamiętać o tym, że wiele marek część dochodów ze sprzedaży maseczek przeznacza na różne organizacje walczące z COVID-19.
Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej
Maseczka Burberry
Brytyjska marka Burberry stała się pierwszym luksusowym domem mody oferującym maseczki ochronne PPE, a 20% z ich sprzedaży trafia do Burberry Foundation COVID-19 Fund. Mają one charakterystyczny dla Burberry kultowy wzór w kratę i są dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych – Archive Beige lub Pale Blue. Ten produkt to z pewnością full wypas. Tkanina jest bowiem wzbogacona w ochronę antybakteryjną, a w gratisie dostajesz specjalne etui podróżne. Godna uwagi jest jej cena – koszt to jedyne 118$.
Maseczka Missoni
To napewno nie jest produkt dla minimalistów. Kolorowa w zygzaki zdecydowanie przykuwa uwagę. Godnym uwagi jest fakt, że wykonano ją z wiskozy, a co najważniejsze można wykorzystać ją wielokrotnie. Z pewnością cena zaskoczy nie jedną osobę, to 110$.
Zestaw maseczka i krawat Dolce & Gabbana
Włoski dom mody zaproponował ciekawy zestaw dla mężczyzn. Jest to bowiem krawat i maseczka wykonane z tego samego materiału. Żakardowy zestaw jest wykonany w jedwabiu, co nadaje elegancji. Wydaje się, że wielu mężczyzn będzie zachwyconych takim zestawem. Cena to 185 euro.
Erdem
Wygląda jak obraz pełen kwiatów. Wykonana z włoskiej bawełny, która została wykonana specjalnie do kolekcji Erdem na sezon Pre Fall 2020. Produkt powstał z resztek materiału. Cena to 55 euro.
Maseczka Marni
Czarna maseczka Marni wygląda, jak ktoś wysypałby na nią cały kosmos. W przeciwieństwie do wszystkich zaprezentowanych produktów, ten wyróżnia się duża fantazją. Zapłacisz za nią 95$
Maseczka Staud
Staud, marka popularna wśród influecerów również w swojej ofercie ma maseczki ochronne. Oczywiście, dostępne są w różnych wzorach i kolorach. Wykonane są z popeliny. W przeciwieństwie do Burberry, jej cena jest niższa. Koszt to 30$.
Maseczka Rixo
Rixo to brytyjska marka słynąca z dziewczęcych ubrań. W internetowym sklepie możemy kupić sobie kolorową sukienkę i … maseczkę wykonaną z identycznej tkaniny. Total look to jeden z ulubionych trendów insta-girls! Cena maseczki o wdzięcznej nazwie Hope: 30£
Maseczka Collina Strada
Modna maseczka projektantki z Nowego Jorku jest wiązana na kokardki oraz ma specjalny otwór, w który możemy włożyć filtr ochronny. Cena to 100$
Maseczka OFF-WHITE
Marka Virgila Abloha sprzedaje trzy różne modele czarnym maseczek z różnymi printami. Wykonane są z bawełny. Ponadto cały zysk ze sprzedanych produktów zostanie przekazany na fundacje powiązane z COVID-19. Koszt maseczki to 105$.
Tekst: Kasia Tilda Frąckowiak