Marka Kaktus i Kaktus Jeżor zapraszają do strefy House of Kaktus

Marka Kaktus i Kaktus Jeżor zapraszają do strefy House of Kaktus

Kultowa marka kolorowych lodów Kaktus zaprasza do najbardziej content friendly przestrzeni House of Kaktus. Cztery wakacyjne weekendy i cztery lokalizacje innowacyjnego spotu! Hostem przestrzeni będzie digitalowa postać stworzona przez markę i rapera Okiego, inspirowana wizerunkiem artysty – Kaktus Jeżor. Akcja rusza już 14 czerwca w Warszawie!

Kaktus zaprasza do House of Kaktus!

Każdy love brand musi mieć swój adres. Dlatego tego lata Kaktus zaprasza wszystkich do siebie – do innowacyjnego i najbardziej content friendly House of Kaktus, którego wnętrze nawiązuje do kultowych lodów, znanych i uwielbianych przez wielu. Przewodnikiem po tej immersyjnej przestrzeni będzie nie kto inny jak Kaktus Jeżor – digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę Kaktus i rapera Okiego, inspirowana jego wizerunkiem.

@republikakaktusa_tiktok

HouseofKaktus wbija do Warszawy, Gdańska i Kołobrzegu! Wpadajcie sprawdzić, co Kaktus ma we wnętrzu

♬ oryginalny dźwięk – RepublikaKaktusa_TikTok – RepublikaKaktusa_TikTok

Super oferta NIKE

JD Sports wchodzi do Polski i kusi ofertami na produkty NIKE. Link w artykule.

Kaktus Jeżor przeprowadzi odwiedzających przez całe doświadczenie w przestrzeni House of Kaktus, która będzie dostępna w wybrane letnie weekendy w Warszawie, Gdańsku oraz Kołobrzegu. Dzięki technologii, głos i Kaktus Jeżor będą towarzyszyć gościom na każdym kroku, zapewniając unikalne i interaktywne wrażenia.

Co więcej? Sam Oki pojawi się osobiście podczas inauguracji projektu 14 czerwca w Warszawie, gdzie odbędzie się specjalne wydarzenie z jego udziałem. To jednak nie koniec niespodzianek – Kaktus przygotował wiele dodatkowych atrakcji, które będzie można odkryć, pojawiając się osobiście na wydarzeniu.

house of kaktus

Najbardziej contentowa przestrzeń tego lata

Wnętrze House of Kaktus zostało zaprojektowane z myślą o młodych ludziach, którzy chcą nie tylko oglądać, ale i doświadczać. Generacja Z, znana ze swojej miłości do technologii i mediów społecznościowych, znajdzie tutaj idealne warunki do tworzenia kreatywnych treści.

Każdy element przestrzeni zachęca do wyciągnięcia telefonu z kieszeni i stworzenia niepowtarzalnych materiałów na social media. Interaktywne instalacje i immersyjne doświadczenia to tylko niektóre z atrakcji, które czekają na odwiedzających. House of Kaktus to także centrum customizacji lodów. Każdy będzie mógł wybrać elementy Kaktusa doskonałego i samodzielnie przygotować własny, spersonalizowany lód!

Oficjalne otwarcie House of Kaktus w warszawskim Koneserze nastąpi 14 czerwca, a przestrzeń będzie dostępna dla gości do 16 czerwca.

To trzy dni pełne atrakcji i niespodzianek, które z pewnością zachwycą wszystkich odwiedzających. Każdy dzień przyniesie coś nowego, a goście będą mieli okazję wziąć udział w różnych aktywnościach i doświadczeniach zaplanowanych przez organizatorów.

Podobne strefy planowane są w dniach 28.06 – 30.06 w Gdańskiej Galerii Forum, na Sunrise Festival Kołobrzeg 19 – 21 lipca oraz na Sun Festival Kołobrzeg 26 – 28 lipca.

Zobacz też: Playlista na Pride Month – 13 piosenek

Playlista na Pride Month – 13 piosenek

5/5 - (1 vote)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News