W popkulturze istnieje niewiele elementów, które niezmiennie od ponad 40 lat budzą tyle samo emocji, nostalgii i zrzeszają tyle fanów, co saga Star Wars.
Od czasu premiery filmu Star Wars: Część IV – Nowa Nadzieja, legendarna seria filmów fantasy o przygodach w kosmosie zajmuje specjalne miejsce w wyobraźni, do którego fani chętnie powróca zanim Star Wars: Skywalker. Odrodzenie wejdzie do kin w grudniu tego roku.
Pomoże im w tym marka Levi’s, która podjęła współprace z Disney i Lucasfilm, aby wspólnie stworzyć specjalną kolekcję, celebrująca epicką historie filmów Star Wars. Oddaje tym samym hołd zmierzającej do rozwiązania historii, fascynującej widzów od ponad 40 lat.
Kolekcja zbiega się w czasie z premiera filmu Star Wars: Skywalker. Odrodzenie i zbudowana jest wokół kultowych postaci z oryginalnej trylogii Star Wars. Kolekcja Levi’s x Star Wars obejmuje szereg zarówno klasycznych ikonicznych modeli Levi’s, jak i inspirowanych moda uliczna ulubionych krojów.
HIRO Technologia. Porównanie Sonos ACE i AirPods Max.
Znajda się w niej koszulki i bluzy z kapturem oraz kurtki Trucker Jacket i oczywiście jeansy. Każdy model z kolekcji zawiera ikoniczne elementy z galaktyki Star Wars – słynne archiwalne grafiki ulubionych bohaterów i statków oraz wyjątkowe elementy co-brandingu takie jak np. skórzana wszywka Levi’s, guziki, metki, zadrukowane kieszenie i słynne logo Levi’s, a wszystko to w galaktycznej wersji Star Wars.
Oczywiście kolekcja nie byłaby kompletna, gdyby zabrakło w niej kultowych cytatów z filmów nadrukowanych lub wyhaftowanych na plecach czy rękawach. Każdy fan wyrecytuje I am your father, In a galaxy far, far away… oraz prawdopodobnie najbardziej lubiany, nieśmiertelny głos Chewbacci GGWWWRGHH!!!!
Lucaslfim i Levi’s to sąsiedzi z San Francisco. Gdy dowiedzieliśmy sie, że ostatni rozdział sagi o Skywalkerze wchodzi do kin pod koniec 2019 roku, zebraliśmy grupę naszych Jedi i ruszyliśmy do siedziby Lucasfilm w poszukiwaniu droidów. Oto mało znana ciekawostka: Luke Skywalker w filmach z oryginalnej trylogii nosił odzież Levi’s, a konkretnie białe jeansy Levi’s! Teraz nadeszła nasza kolej, aby odwdzięczyć sie za ten komplement poprzez wizerunki Vadera, droidów, Chewiego i Lei – mówi Jonathan Cheung, Senior Vice President, Design and Innovation, Levi’s.
Kolekcja będzie dostępna od 2 listopada w wybranych sklepach stacjonarnych i na Levi.com. Który element kolekcji podoba się wam najbardziej?