Categories: markimoda

LAVARD to rodzinna marka o podhalańskich korzeniach w nurcie slow-fashion. Co znajdziemy w kolekcji LAVARD GOLD?

LAVARD, polska marka o podhalańskim rodowodzie zaprezentowała niedawno limitowaną męską kolekcję wpisującą się w nurt slow-fashion.

Kolekcja LAVARD GOLD to ukłon w stronę miłośników stylu mediolańskich ulic, którzy na pewno docenią obecność włoskiej finezji w strojach na polską jesień.

Elementy kolekcji zostały wykonane z najwyższej jakości materiałów wyprodukowanych we Włoszech. Inspiracje ponadczasowym krawiectwem Italii zostały przeniesione pod postacią luksusowych płaszczy z wełny z domieszkami moheru, jedwabiu czy alpaki. Garnitury o miękkim, włoskim kroju wykonano z wełny dostarczanej przez przędzalnię Lanificio f.lli Cerruti z Bielli, miasta nazywanego wełnianą stolicą świata.

Kolekcję LAVARD GOLD uzupełniają spodnie typu chino i sportowe koszule wykonane z bawełn z Prato i Bergamo. Delikatne szale i krawaty powstały z wełny pochodzącej z Como, a marynarki z wełny Marzotto – przędzalni o ponad 175-letniej historii. O ochronę przed deszczem zadbają funkcjonalne kurtki, a ciepło zapewni wyjątkowy kraciasty płaszcz z tkaniny o 20% zawartości wełny pochodzącej z recyklingu, która nadaje mieszance unikalną miękkość. Do kompletnej męskiej garderoby dobrano eleganckie pantofle typu monk, zapinane na klamry.

Luksusowy charakter linii LAVARD GOLD tworzą także najwyższej jakości wykończenia, w tym guziki z bawolego rogu i piny z orzechowego drewna. Wyjątkowość kolekcji podkreślają filcowania i lamowania w odcieniu rdzawego pomarańczu oraz symbol dziewięćsiła. Umieszczony na jedwabnym krawacie czy na przypinkach klap, ten wyjątkowy górski kwiat – Carlina acaulis – występuje na Podhalu, gdzie jest tradycyjnym motywem lokalnej sztuki i gdzie bije serce marki LAVARD.

Kolekcja jest już dostępna w wybranych salonach LAVARD oraz na lavard.pl. A poniżej znajdziecie kilka zdjęć z prezentacji kolekcji, która odbyła się 9 października w Warszawskiej Izbie Lordów.

Nasz Redaktor Naczelny - Krzysztof Grabań i Michał Antczak - dyrektor marketingu LAVARD
Komentarze
5/5 - (1 vote)
Klarysa Marczak

Recent Posts

Stranger Things – najlepiej ubrani członkowie obsady

Stranger Things to popularny serial amerykański stworzony dla Netflixa. Jego fabuła zaczyna się od zaginięcia…

2 dni ago

BAPE x Minions – Minionki: wejście w streetwear

BAPE po raz kolejny uderza w świat kina. Z myślą o swoich najmłodszych odbiorcach, firma…

3 dni ago

Wielki powrót Travisa Scotta – Cactus Jack & Dior

Travis Scott wydaje się jedną z najważniejszych postaci ze świata show biznesu. Zwłaszcza jeśli mowa…

4 dni ago

Poczet pisarzy różnych: Herbert George Wells

Wszyscy znają „Wehikuł czasu” i „Wojnę światów”, niewiele więc pożytku przyjdzie ze wspominania ich po…

5 dni ago

Levi’s® x Naomi Osaka w najnowszej kolaboracji

Kiedy dochodzi  do starcia mody i sportu, nie ma miejsca na przegranych. A z pewnością…

6 dni ago

Poczet pisarzy różnych: Witold Gombrowicz

Warto przeszczepić co nieco z edukacyjnych obowiązków na wakacyjne przyjemności. Na przykład ponowną lekturę Gombrowicza.…

7 dni ago