Nowy dyrektor kreatywny domu mody Burberry – Riccardo Tisci, zobowiązał się do wyeliminowania futer z przyszłych kolekcji, a niesprzedane produkty nie będą już palone jak dotychczas, tylko utylizowane w bezpieczny sposób, lub przekazywane potrzebującym.
Według raportów kolekcja Burberry, obejmująca odzież oraz perfumy z 2017 roku, warta 28 milionów funtów, została po prostu zniszczona przez samych twórców. Informacja ta stała się przyczyną szerszej dyskusji na temat marnotrawstwa ubrań przez ogromne koncerny, które je produkują.
Firma Burberry ogłosiła, że od tej pory nie będzie podejmować się niszczenia niesprzedanych produktów, a zamiast tego, materiały będą ponownie wykorzystywane, przetwarzane lub po prostu oddawane tym, którzy bardziej ich potrzebują. Firma w swoim oświadczeniu informuje, że zależy im wprowadzaniu coraz to nowszych, pozytywnych zmian.
Tekst: Marta Porębska
Historia profesora Wilczura porusza serca Polaków od czterdziestu lat. Przy okazji dowolnych świąt możemy liczyć…
Reality shows poświęcone związkom, zdradom, ślubom czy randkowaniu to w ostatnim czasie format, który przeżywa…
Początek lutego to termin, kiedy na rynku zawsze pojawiają się nowe urządzenia marki Samsung z…
Odkąd zdrowa, wysportowana sylwetka stała się synonimem luksusu i pozycji społecznej, idea clean life staje się coraz bardziej…
Styczeń to czas rozpowszechniania informacji i podnoszenia świadomości na temat wegańskiego jedzenia. Dla wielu osób…
Określenie „final girl” najczęściej pojawia się w dyskusjach na temat horrorów. Kim tak naprawdę jest…