Categories: markimoda

Koniec wyrzucania ubrań: rewolucja w Burberry?

Nowy dyrektor kreatywny domu mody Burberry – Riccardo Tisci, zobowiązał się do wyeliminowania futer z przyszłych kolekcji, a niesprzedane produkty nie będą już palone jak dotychczas, tylko utylizowane w bezpieczny sposób, lub przekazywane potrzebującym.

Według raportów kolekcja Burberry, obejmująca odzież oraz perfumy z 2017 roku, warta 28 milionów funtów, została po prostu zniszczona przez samych twórców. Informacja ta stała się przyczyną szerszej dyskusji na temat marnotrawstwa ubrań przez ogromne koncerny, które je produkują.

Firma Burberry ogłosiła, że od tej pory nie będzie podejmować się niszczenia niesprzedanych produktów, a zamiast tego, materiały będą ponownie wykorzystywane, przetwarzane lub po prostu oddawane tym, którzy bardziej ich potrzebują. Firma w swoim oświadczeniu informuje, że zależy im wprowadzaniu coraz to nowszych, pozytywnych zmian.

Tekst: Marta Porębska

Komentarze
Rate this post
Klarysa Marczak

Recent Posts

Nowy Znachor nadchodzi. Internauci pytają: po co?

Historia profesora Wilczura porusza serca Polaków od czterdziestu lat. Przy okazji dowolnych świąt możemy liczyć…

14 godzin ago

Love Never Lies. Czy Polacy umieją robić reality shows?

Reality shows poświęcone związkom, zdradom, ślubom czy randkowaniu to w ostatnim czasie format, który przeżywa…

1 dzień ago

Czy Samsung S23 może nas zaskoczyć?

Początek lutego to termin, kiedy na rynku zawsze pojawiają się nowe urządzenia marki Samsung z…

2 dni ago

NoLo – Czy tak będziemy pić w Polsce?

Odkąd zdrowa, wysportowana sylwetka stała się synonimem luksusu i pozycji społecznej, idea clean life staje się coraz bardziej…

2 dni ago

Costa Coffee i roślinne przysmaki

Styczeń to czas rozpowszechniania informacji i podnoszenia świadomości na temat wegańskiego jedzenia. Dla wielu osób…

2 dni ago

Kim jest final girl?

Określenie „final girl” najczęściej pojawia się w dyskusjach na temat horrorów. Kim tak naprawdę jest…

3 dni ago