Kinley. Celebrujmy odpoczynek 馃嵐鉀憋笍

kinley influencerzy

呕yjemy w szybkim tempie, maj膮c wiele obowi膮zk贸w, a 55% z nas nie potrafi znale藕膰 r贸wnowagi mi臋dzy obowi膮zkami a czasem dla siebie. To prowadzi do stresu i przeci膮偶enia, dlatego tak istotne s膮 momenty relaksu i odpoczynku, zar贸wno z przyjaci贸艂mi, jak i samemu. Marka Kinley zach臋ca Polak贸w do cz臋stszego korzystania z czasu dla siebie, czyli „me time”.

Balans mi臋dzy prac膮 a odpoczynkiem

Zdrowie psychiczne zale偶y od zachowania r贸wnowagi mi臋dzy r贸偶nymi codziennymi czynno艣ciami, w tym prac膮, obowi膮zkami domowymi i odpoczynkiem – zauwa偶a dr Ewa Jarczewska-Gerc, psycholo偶ka i specjalistka w zakresie emocji, motywacji i zdrowego stylu 偶ycia. Badanie SW Research „Me-Time, czas wolny Polak贸w” (2023) pokazuje, 偶e dla 79% Polak贸w regularny czas dla siebie jest bardzo wa偶ny. Ponad po艂owa (56%) preferuje kr贸tkie, ale cz臋stsze chwile relaksu. Wolny czas sp臋dzamy aktywnie, zazwyczaj w towarzystwie najbli偶szych, a nie samotnie.

Psychologicznie rzecz bior膮c, ten wynik to pozytywny trend. Zamiast oczekiwa膰 na idealne warunki, ludzie staraj膮 si臋 tworzy膰 czas dla siebie w ramach codziennego 偶ycia, balansuj膮c mi臋dzy wymaganiami zawodowymi i rodzinnymi, a odpoczynkiem.

Scrollowanie social medi贸w, to nie odpoczynek

Badania m贸wi膮, 偶e wolny czas najcz臋艣ciej sp臋dzamy najcz臋艣ciej na scrollowaniu internetu i ogl膮daniu telewizji… Najcz臋艣ciej sp臋dzamy wolny czas przegl膮daj膮c Internet (45%), ogl膮daj膮c telewizj臋 i filmy (43%) lub spaceruj膮c i czytaj膮c (36% i 35%). Najcz臋艣ciej rezygnujemy z relaksu na rzecz obowi膮zk贸w rodzinnych (42%) i zawodowych (32%). Tymczasem powinni艣my zadba膰 o prawdziwy relaks i wypoczynek 鈥 spotkania ze znajomymi lub sp臋dzanie czasu w najlepszym towarzystwie, czyli swoim.

Z punktu widzenia psychologii zdrowia dbanie o dobrostan psychofizyczny oznacza zachowanie odpowiednich proporcji mi臋dzy r贸偶nymi aktywno艣ciami wykonywanymi w ci膮gu dnia, tymi zwi膮zanymi z prac膮 zawodow膮, zadaniami realizowanymi w ramach naszego 偶ycia prywatnego, ale tak偶e 鈥炁俛dowaniem baterii鈥, czyli odpoczywaniem 鈥 przekonuje dr Ewa Jarczewska-Gerc, psycholo偶ka, trenerka biznesu, specjalistka w obszarze emocji i motywacji oraz zdrowego stylu 偶ycia.

badania kinley Kinley. Celebrujmy odpoczynek 馃嵐鉀憋笍

Wed艂ug badania SW Reseach 鈥濵e-Time, czas wolny Polak贸w鈥 (2023), przeprowadzonego na zlecenie marki Kinley a偶 79% Polak贸w deklaruje, 偶e regularny czas dla siebie jest dla nich bardzo wa偶ny. Ponad po艂owa (56%) woli si臋 relaksowa膰 cz臋艣ciej, cho膰by to trwa艂o kr贸tko. W dni pracuj膮ce zazwyczaj znajdujemy chwile dla siebie wieczorami, za艣 weekendy popo艂udniu (33%) lub na koniec dnia (32%). Sp臋dzamy czas aktywnie, raczej w towarzystwie bliskich i przyjaci贸艂 ni偶 w pojedynk臋.

艁ap chwil臋, odpoczywaj tu i teraz

Z psychologicznego punktu widzenia wynik ten mo偶na interpretowa膰 jako bardzo pozytywny trend. Zdarza si臋, 偶e ludzie funkcjonuj膮 na zasadzie 鈥瀢szystko albo nic鈥 i czekaj膮 na czasy, kiedy wszystko b臋dzie u艂o偶one zgodnie z ich idealistycznymi oczekiwaniami. 呕yj膮c szybko po艣wi臋caj膮 ka偶d膮 minut臋 na produktywne dzia艂anie czy nadrabianie zaleg艂o艣ci. 呕ycie idealne wyobra偶aj膮 sobie jako pasmo przyjemnych, nie wymagaj膮cych wysi艂ku zdarze艅 pe艂nych pozytywnych emocji. Tymczasem 偶ycie to naprzemienne cykle wysi艂ku i odpoczynku. Dlatego cieszy wynik badania 鈥濵e-time, czas wolny Polak贸w鈥 wskazuj膮cy, 偶e ponad po艂owa z nas stara si臋 na bie偶膮co organizowa膰 czas dla siebie, poszukuj膮c kompromisu mi臋dzy wymaganiami zawodowymi i rodzinnymi a odpoczynkiem 鈥 dodaje psycholo偶ka.

kinley spotkanie Kinley. Celebrujmy odpoczynek 馃嵐鉀憋笍

Ka偶dy z nas potrzebuje chwili wytchnienia i bycia tu i teraz. Czas dla siebie w dzisiejszym 艣wiecie jest szczeg贸lnie wa偶ny 鈥 mo偶emy w贸wczas na艂adowa膰 baterie, sprawi膰 sobie drobn膮 przyjemno艣膰 czy po prostu celebrowa膰 wsp贸lne chwile z przyjaci贸艂mi. I tu w艂a艣nie pojawia si臋 Kinley, kt贸rego ambicj膮 jest przypominanie nam, jak wa偶ne jest znalezienie czasu dla siebie w codziennym zabieganiu. W naszej nowej kampanii podkre艣lamy, 偶e ka偶demu z nas nale偶y si臋 chwila relaksu 鈥 informuje Izabela Gorczyca-Tronina, brand manager w Coca-Cola Polska.

Obserwuj膮c potrzeby m艂odych doros艂ych, kt贸rzy szukaj膮 wyrazistych smak贸w i unikatowych po艂膮cze艅 podczas sp臋dzania czasu wolnego, marka postanowi艂a od艣wie偶y膰 sw贸j wizerunek i portfolio. Nowy wachlarz produkt贸w bazuje na naturalnych, owocowych i botanicznych nutach smakowych. Uwa偶ni konsumenci wyczuj膮 w nich traw臋 cytrynow膮, lawend臋, kardamon, ja艣min czy rozmaryn. Premier膮 w portfolio jest Kinley Elderflower Tonic Zero o smaku czarnego bzu, z dodatkiem cytrus贸w, dost臋pny w wersji bez kalorii.

Poza tym na rynku dost臋pne s膮 od艣wie偶one wersje klasycznych tonik贸w: Kinley Tonic Water z nutami cytryny, limonki i trawy cytrynowej, Kinley Premiere Tonic Zero z nutami Yuzu i kardamonu oraz r贸wnie idealne do miksologii napoje: Kinley Pink Aromatic Berry o doskonale owocowym aromacie, od艣wie偶aj膮cy wariant Kinley Lime&Mint z mi臋t膮 i limonk膮 czy Kinley Bitter Lemon z kwiatow膮 nut膮 lawendy.

Nowy charakter Kinley idealnie wpisuje si臋 w 鈥瀖e time鈥. Zmieniony design jest minimalistyczny, a jednocze艣nie poprzez akwarelowy wz贸r i harmonijn膮 kolorystk臋 podkre艣la to, co czeka na konsument贸w po otwarciu napoju. Ka偶dy smak ma sw贸j indywidualny kolor opakowania, co pozwala na intuicyjne wybieranie tego ulubionego, a warianty zero oznaczone s膮 czarnym, eleganckim paskiem. Od艣wie偶one, podw贸jne logo 鈥濳鈥 r贸wnie偶 zosta艂o dopracowane i uwsp贸艂cze艣nione 鈥 prezentuj膮c ozdobny, a jednocze艣nie nowoczesny wygl膮d.

Nale偶y Ci si臋!

Zmiana wizerunku marki wzmocniona jest now膮 kampani膮 pod has艂em 鈥濶ale偶y Ci si臋鈥. W upowszechnieniu tej idei pomagaj膮 ambasadorzy marki, kt贸rzy na bazie nowych produkt贸w stworzyli przepisy na moktajle 鈥 idealne zar贸wno dla barman贸w, jak i entuzjast贸w domowych mikser贸w, kt贸re urozmaic膮 鈥瀖e time鈥.

W ramach polskiej ods艂ony komunikacji do grona ambasador贸w do艂膮czyli influencerzy: Gabi Drzewiecka, Andrzej Wrona i Radek Kotarski, kt贸rzy wsp贸lnie z mark膮 zach臋caj膮 do celebracji relaksuj膮cych chwil dla siebie.

Zobacz te偶: 5 najpopularniejszych marek streetwear w Indiach

5 najpopularniejszych marek streetwear w Indiach

Rate this post