Kierowca Ubera na początku podróży daje klientom „menu” z opcjami rozmowy

Kierowca samochodu i kartka papieru

Niektórzy z nas są społecznymi zwierzakami i bez problemu odnajdują się w small-talku z kierowcą Ubera. Inni, niekoniecznie rozkoszują się pogawędką z obcą osobą.

Biorąc pod uwagę, że każdy lubi podczas jazdy Uberem co innego, jeden z kierowców, o imieniu George przygotował specjalne menu, które otrzymuje klient, gdy tylko wsiądzie do samochodu.

Dzięki temu pasażer może bez problemu wybrać, jaki rodzaj interakcji podczas jazdy preferuje. Do wyboru jest pięć opcji: Stand-Up, Cicha Podróż, Terapia, Przerażająca Podróż i Niemiła Podróż.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Kartka z menu rozmów

W ramach opcji Stand-Up otrzymamy kilka żartów, życiowych anegdot, które powinny nas rozbawić i umilić nasz dzień. Cichej Podróży chyba nie musimy nikomu tłumaczyć. Terapia to z kolei krótka rozmowa o tym, co kogoś trapi, dlaczego życie jest beznadziejne. Kierowca nas wysłucha i przyzna nam rację — życie jest trudne.

Jeśli zastanawiacie się czym jest opcja Przerażająca Podróż, ostudzamy waszą wyobraźnię. Nikt wam nie zrobi krzywdy, ale kierowca, w pełnej ciszy, będzie raz na jakiś czas zerkał nas Was przez górne lusterko, sprawiając, że poczujecie się tak niezręcznie, jak nigdy. Niemiła Podróż to z kolei po prostu, klasyczne wyzywanie klienta i sprawianie, że na koniec damy tylko jedną gwiazdkę.

To co, którą opcję wybieracie?

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News