KENZO X EVIAN

Kenzo rozpoczyna kolaborację z Evian. Limitowana edycja butelek ma trafić na półki już w 2015. Design opiera się na zygzakowym połączeniu kontrastujących ze sobą kolorów. Inspiracją była kolekcja Davida Lyncha na jesień/zimę 2014 roku.

Fioletowe linie mają symbolizować francuskie Alpy przeplatające się z żółtymi oznaczającymi źródlaną wodę. Limitowana edycja pojawi się na plastikowych i szklanych butelkach o pojemności 0.75 litra. Pomysł takiej współpracy powstał w głowach dyrektorów kreatywnych Kenzo – Carola LIma i Humberto Leona. Jak sami mówią, kochają jedzenie i już nie mogą doczekać się efektów swojej pracy. Produkt nie będzie super ekskluzywny. Będzie można go znaleźć na półkach supermarketów i high-endowych restauracji. To już nie pierwsza taka kolaboracja Eviana. Od 2008 roku marka współpracowała z takimi sławami jak Elie Saab, Issey Miyaje, Christian Lacroix, Jean Paul Gaultier, i Paul Smith.

1  2

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Pierwszy raz z produktu markowanego logiem Kenzo, zamiast perfum poleci woda. Nie jest to plan na najbliższy śmingus dyngus, ale może być jednym z must-have disignu tego sezonu!

 

Tekst | Pepe

Źródło | http://popsop.com

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News