Każdy z nas będzie seniorem. Projekt „Oldschol Is Cool” ma pomóc odczarować wizerunek seniorów

Seniorzy traktowani są często jako osoby nieporadne, nieprzystosowane i nieatrakcyjne dla współczesnego świata. Projekt Oldschool Is Cool może to zmienić!

Celem projektu jest pokazanie seniorów jako ludzi, którzy zjedli zęby nie na lepieniu pierogów i odmawianiu różańca, a na byciu cool mimo mijających lat. W końcu każdego, niezaleźnie od wieku można ubrać w modne ciuchy, posadzić w hipsterskiej kajpie i zrobić kozackie zdjęcie. Jednak nie to jest najważniejsze. Ważnym jest, by uświadomić młodym ludziom, że babcia i dziadek to nie bankomat, a osoby, które inspirują i mają wiele do zaoferowania światu.

Rytmu życia naszych dziadków nie dyktują nowe filtry na Instagramie, czy liczba polubień. Bez względu na wszystko, zawsze potrafią zarażać dobrą energią, doceniając każdy drobiazg i każdy kolejny dzień. Żyją chwilą i robią to lepiej niż ktokolwiek z nas.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Organizatorkami akcji jest duet z zawsze.uprzejmie, który od 6 lat aktywnie działa w branży kreatywnej, tworząc poruszające kampanie. Projekt na rzecz seniorów zawsze był ich marzeniem – także dlatego, że to właśnie dziadkowie pokładali w ich pomysły najwięcej wiary.

Kilka dni temu ruszyła zbiórka funduszy na start kampanii Oldschool Is Cool, do której link znajdziecie tutaj.

Zebrane pieniądze chciałybyśmy przeznaczyć na realizację klipu video, w którym przedstawimy seniorów przeżywających drugą młodość. Osoby, które pomimo upływu lat potrafią się bawić, cieszyć życiem i nawiązywać nowe przyjaźnie. Chcemy, żeby scenariusz, który wspólnie stworzyłyśmy miał jak najlepsze odzwierciedlenie w obrazie, dlatego potrzebujemy wsparcia finansowego na wynajęcie profesjonalnego sprzętu video, odpowiednią aranżację wnętrz, stylizacje oraz honorarium dla naszych wspaniałych aktorów age+. Kolejnym elementem naszej kampanii jest event, który w praktyce będzie dancingiem międzypokoleniowym. Chcemy stworzyć wydarzenie, na którym wszyscy, bez względu na wiek, będą się dobrze bawić. Wydarzenie zbiegałoby się z obchodami Dni Seniora. Całość dopełniłby koncerty oraz projekcja naszego oldschoolowego klipu. Bardzo nam zależy na promocji naszego projektu, więc zebrane pieniądze przeznaczyłybyśmy również na merchandising wydarzenia: koszulki z logiem, torby i plecaki ekologiczne, przypinki, czapki. Ostatnim elementem naszej kampanii jest jednorazowy magazyn, zin, w którym znajdą się artykuły nawiązujące do głównego hasła projektu, sesje zdjęciowe oraz wywiady z seniorami. Będzie to również dodatkowa przestrzeń na opowiedzenie kolejnych inspirujących historii seniorów – piszą organizatorki.

Pokażmy wszystkim, że Oldschoold Is Cool i pamiętajmy – sami też kiedyś będziemy seniorami!

Czytaj również:
Seniorzy udowadniają, że tatuaże „w tym wieku” to nie problem
Miłość nie zna płci czy wieku: zdjęcia z seniorami LGBTQ
Powstał blog celebrujący street-style seniorów w San Francisco
5/5 - (1 vote)

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News