Jak zbierać i wykorzystywać dane o klientach w branży modowej? Kolejne spotkanie GeekGoesChic Fash&Tech przed nami!

Sala pełna ludzi i dziewczyna z mikrofonem na tle napisu Hello

Już w najbliższą środę, 10 kwietnia w warszawskim Google for Startups odbędzie się kolejne inspirujące spotkanie w ramach GeekGoesChic Fash&Tech.

Słowem wstępu dla tych, którzy ostatnie kilka lat spędzili w piwnicy bez dostępu do internetu i nie wiedzą o co chodzi, a powinni. Inicjatywa GGC Fash&Tech została zainicjowana przez Kasię Golę, autorkę docenionego w 2015 roku przez WGSN Global Fashion Awards bloga GeekGoesChic.Co.

Celem spotkań GGC Fash&Tech jest stworzenie przestrzeni dialogu i współpracy między branżą modową i nowymi technologiami. Jest to pierwsza taka, cykliczna inicjatywa w naszym kraju.

Podczas spotkania, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warsawie dowiemy się, jak zbierać i wykorzystywać dane klientów w branży modowej, zarówno na etapie produkcji, marketingu, jak i samej sprzedaży. W trakcie eventu GGC wystąpi czwórka prelegentów, a każdy z nich opowie nam o innej perspektywie tego tematu:

  • Magdalena Paszko (Showroom) – opowie, jak zbierać dane w ecommerce i jak je wyokrzystywać,
  • Łukasz Kapuśniak (Cloud Technologies) – opowie o machine learning w modzie i o tym, jak wpływa on na naszą branżę i na reklamę,
  • Marta Krypska (Selectivv) – opowie o zbieraniu i wykorzystywaniu danych z offline’a,
  • Agnieszka Olfans-Stęchły (Legal On) – opowie o aspektach prawnych tego całego zamieszania z danymi.

Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny, obowiązują jednak wcześniejsze zapisy za pomocą formularza. Wszystkie niezbędne informacje znajdziecie na wydarzeniu na Facebooku.

Zdjęcie wyróżniające: ShootShoot.pl

Komentarze
Podaj dalej

Zapisz się do Newslettera