Inwazja koloru

1

Marka Gorman została założona w 1999 roku przez Lisę Gorman. Pierwsza kolekcja sprzedawana w butiku w Fitzroy w Melbourne cieszyła się popularnością, jakiej chyba nikt się wtedy nie spodziewał. To właśnie tamten początkowy sukces przyczynił się do tego, że obecnie Gorman jest bardzo ważnym elementem w strukturze australijskiej mody. W filozofię marki są wpisane przede wszystkim charakterystyczne nadruki, ale też kapryśna i odważna paleta barw i odwołania zarówno do stylu vintage jak i do kultury plemiennej. Biorąc to wszystko pod uwagę, współpraca z różnymi artystami zdaje się być czymś zupełnie naturalnym.

Kolaboracja z Kate Kosek nie jest zresztą pierwszą w historii marki (wcześniej byli choćby Rhys Lee czy Alexander Kori Girard). Artystka z Brooklynu serwuje nam wizualną ucztę kolorów i geometrycznych wzorów. 18 elementowa kolekcja składa się między innymi z sukienek, spódnic, kombinezonów, butów i skarpetek. Część ubrań już jest na stronie, druga, póki co, dostępna w przedsprzedaży, a jedna, wzorzysta kurtka, zdążyła się już wyprzedać.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


Zobaczcie efekt tej energetycznej współpracy!

03

02

01

Tekst | Małgorzata Mitura

Zdjęcia | http://www.gormanshop.com.au

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News