I’m a Barbie-girl in a Barbie-world

Lalka Barbie zawsze podążała za modą. Ubierała się w to, co w danej chwili było na czasie,woziła się super samochodami i miała fajną fryzurę. Do tego otaczała się umięśnionymi chłopakami i wyróżniała nierealną do osiągnięcia figurą. To wszystko sprawiło, że została zabawkowym wrogiem numer 1 feministek i feministów (bo, podobno, wprawia dziewczynki w kompleksy). Ale, jak to bywa w świecie gwiazd, nawet kontrowersyjna sylwetka nie zagroziła jej popularności.

Wśród wszystkich lalek to właśnie Barbie jest ikoną. Stąd jej romanse z modą nie są niczym dziwnym. Zwykle jednak jej wizerunek czy inspirowanie się nim były wykorzystywane na ubraniach dla młodszych dziewczynek. Tym razem firma Mattel postanowiła odrobinę zmienić grupę docelową. I tak najpierw we wrześniu w Forever 21, a później w listopadzie w Wildfox’ie i Lord & Taylor pojawią się specjalne kolekcje inspirowane właśnie lalką Barbie. Żeby nie było nudno, każda z firm zajmować się będzie inną dekadą. Forever 21 w swojej 29-elementowej kolekcji weźmie na tapetę lata 90., Wildfox w swoich 8 projektach zajmie się latami 80. a Lord & Taylor w swojej linii bielizny nocnej składającej się z 12 części garderoby – latami 50. i 60.

Na zdjęciach lookbokowych możecie zobaczyć klika propozycji Wildfoxa, a ubrania ze zdjęć poglądowych znajdziecie w ofercie Forever 21.

Oferta pracy w HIRO

Lubisz tematy związane z muzyką, filmem, modą i chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


03

01

02

10617545_830690966948871_2109702788_n

06

Tekst | Małgorzata Mitura

Zdjęcia | http://www.dailymail.co.uk,

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News