O tym, jak istotnym elementem naszego życia jest czcionka, przekonali się projektanci z Belle Chic przy projekcie swojej najnowszej torby.
Projektanci z marki BelleChic zaprojektowali torbę, na której widniał napis My favorite color is glitter, co należy rozumieć jako mój ulubiony kolor to brokat. Jednak przez zły wybór czcionki, sprawił, że napis można było początkowo odczytać My favorite color is Hitler – czego tłumaczyć nie trzeba. Hasło bez specjalnego sensu. Natomiast w dobie poprawności politycznej oraz internetu, niewiele czasu było potrzebne, aby projekt, stał się viralowym kontentem.
Potrzebujesz MacBooka? Razem z ekspertami Lantre wybraliśmy maszynę dla ciebie 💻🍏👍
Zdaję sobie sprawę, że większość komentarzy w social media będzie utrzymana w tonie ironicznym, lub żartobliwym. Jednak chcę nadmienić, że rodzaj obrzydliwych sentymentów przekazywanych jako błędna interpretacja absolutni nie zgadza się z wartościami naszej firmy. Nie jest to też coś, do czego byśmy chcieli zachęcić, lub coś, co byśmy chcieli wspierać – powiedział Matt Molen, szef marketingu w firmie Belle Chic.
Firma, aby odciąć się od powiązań z entuzjastą czesania się w ząbek, stworzyła nowy, bardziej czytelny projekt, który pozostawia nas bez wątpliwości, że tym razem bohaterem jest brokat, a nie dowódca III Rzeszy.
Tekst: Jakub Paciorek