Hype-giełda. Powstała aplikacja dla Millenialsów, która umożliwia inwestowanie w sztukę współczesną

Trzy osoby siedzące z deskorolkami

Otis to aplikacja inwestycyjna mająca na celu poszerzanie rosnącego w ostatnich latach zainteresowania streetwearem i streeatartem.

Według raportu opublikowanego przez Artsy, rośnie liczba Millenialsów, dla których inwestowanie w nietypowe akcje staje się doskonałym aktywem finansowym.

Nowa platforma Otis pozwala entuzjastom sztuki XXI wieku inwestować w trampki, komiksy i inne przedmioty od 25 dolarów za akcję. Podczas premiery aplikacji, w jej basie pojawiły się między innymi dzieła autorstwa Kehinde Wiley’ego, KAWS, Takashi Murakami, deskorolki Supreme, a także zegarki Rolex Daytona.

View this post on Instagram

We’re live! Our first drop will be happening soon. Download our app now to own shares in contemporary art, sneakers, and more

A post shared by Otis (@with_otis) on

Otis nabywa aktywa wysokiej jakości, dzieli je na mniejsze udziały i oferuje je jako inwestycje kapitałowe. Inwestując stajesz się udziałowcem, który jest właścicielem określonego aktywa. Będziesz mógł kupować i sprzedawać akcje po pewnym okresie, podobnie jak na giełdzie, czytamy w oświadczeniu aplikacji.

Każdy przedmiot jest dodatkowo opatrzony cennymi informacjami na temat swojej wartości kulturowej i ceny. Aplikacja Otis jest już dostępna na Apple Store oraz Google Play.

Podoba Wam się forma takiej hype-giełdy?

Tekst: Natalia Czachor

Komentarze
Hype-giełda. Powstała aplikacja dla Millenialsów, która umożliwia inwestowanie w sztukę współczesną
Oceń artykuł