Hype-giełda. Powstała aplikacja dla Millenialsów, która umożliwia inwestowanie w sztukę współczesną

Trzy osoby siedzące z deskorolkami

Otis to aplikacja inwestycyjna mająca na celu poszerzanie rosnącego w ostatnich latach zainteresowania streetwearem i streeatartem.

Według raportu opublikowanego przez Artsy, rośnie liczba Millenialsów, dla których inwestowanie w nietypowe akcje staje się doskonałym aktywem finansowym.

Nowa platforma Otis pozwala entuzjastom sztuki XXI wieku inwestować w trampki, komiksy i inne przedmioty od 25 dolarów za akcję. Podczas premiery aplikacji, w jej basie pojawiły się między innymi dzieła autorstwa Kehinde Wiley’ego, KAWS, Takashi Murakami, deskorolki Supreme, a także zegarki Rolex Daytona.

Oferta pracy w HIRO

Szukamy autorów / twórców kontentu. Tematy: film, streetwear, kultura, newsy. Chcesz współtworzyć życie kulturalne twojego miasta? Dołącz do ekipy HIRO! Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej


https://www.instagram.com/p/BztDz1anNKz/

Otis nabywa aktywa wysokiej jakości, dzieli je na mniejsze udziały i oferuje je jako inwestycje kapitałowe. Inwestując stajesz się udziałowcem, który jest właścicielem określonego aktywa. Będziesz mógł kupować i sprzedawać akcje po pewnym okresie, podobnie jak na giełdzie, czytamy w oświadczeniu aplikacji.

Każdy przedmiot jest dodatkowo opatrzony cennymi informacjami na temat swojej wartości kulturowej i ceny. Aplikacja Otis jest już dostępna na Apple Store oraz Google Play.

Podoba Wam się forma takiej hype-giełdy?

Tekst: Natalia Czachor

Rate this post

Lubisz nas? Obserwuj HIRO na Google News